Σχεδιασμένο ειδικά για εφαρμογές υψηλής ταχύτητας, το δυναμόμετρο της Bugatti είναι σε θέση να δοκιμάζει τα αυτοκίνητα σε ταχύτητες που φτάνουν έως και τα 480km/h. Αν και αυτή είναι μια τεράστια τελική ταχύτητα, είναι μόνο ελαφρώς υψηλότερη από την περιορισμένη τελική ταχύτητα του Chiron, που είναι στα 440 km/h. Ακόμα και σε χαμηλότερες ταχύτητες, όμως, οι δυνάμεις του δυναμομέτρου είναι τεράστιες. Στα 420km/h, τα ελαστικά της Chiron περιστρέφονται με ρυθμό περισσότερο από 50 φορές το δευτερόλεπτο, γεγονός που μπορεί να ασκήσει δύναμη περίπου 4.000 G σε αυτά. Σε αυτές τις ταχύτητες, η βαλβίδα αέρα ζυγίζει 55 κιλά, ισχυρίζεται η Bugatti.
Φυσικά, δεν είναι μόνο η βαρύτητα που ασκεί τεράστιες δυνάμεις. Για να διασφαλιστεί ότι παραμένει σταθερά στερεωμένο στο δυναμόμετρο, το αυτοκίνητο πρέπει να συγκρατείται στη θέση του με 20 βίδες υψηλής αντοχής στο κάτω μέρος του αμαξώματος που συνδέονται σε ειδικά σχεδιασμένες πλάκες προσαρμογέα στο μονοκόκ σασί. Οι αλυσίδες πρέπει να αντέχουν έως και 24 τόνους δύναμης για να κρατούν το αυτοκίνητο σε επαφή με το δυναμόμετρο ανά πάσα στιγμή.
Σε αντίθεση με άλλα τετρακίνητα δυναμόμετρα, όπου κάθε άξονας έχει τον δικό του κύλινδρο, της Bugatti έχει μόνο έναν, στον οποίο και οι τέσσερις τροχοί στέλνουν τη δύναμή τους. Αυτό, λέει η εταιρεία, μειώνει την ολίσθηση των τροχών, την κάμψη και την απώλεια απόδοσης. Αυτό δεν είναι μόνο σημαντικό για ακριβείς μετρήσεις, είναι μέρος του τι κάνει το μηχάνημα ικανό να χειριστεί την τεράστια ισχύ του κινητήρα W16 8,0 λίτρων της Bugatti Chiron. Με λιγότερη ολίσθηση και απώλεια, τα ελαστικά θερμαίνονται λιγότερο, επιτρέποντας τη δοκιμή υψηλότερων ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει επίσης, ωστόσο, ότι ο κύλινδρος είναι αρκετά βαρύς, με το βάρος του να φτάνει τους 3,5 τόνους και έχει περιστρεφόμενη μάζα περίπου στα 720 κιλά. Έχει επίσης μέγιστη ισχύ πέδησης 1.609 ίππων (1.200 kW/1.631 PS).
Ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην αίθουσα δοκιμών της Bugatti, εν τω μεταξύ, μπορεί να μετακινήσει έως και 300.000 κυβικά μέτρα αέρα ανά ώρα για να προσομοιώσει ρεαλιστικά ρεύματα αέρα πάνω από το αυτοκίνητο και να τροφοδοτήσει τον κινητήρα και τα συστήματα ψύξης με την απαραίτητη ροή αέρα. Στο τέλος, είναι απαραίτητο να δοκιμαστεί το αυτοκίνητο και να διαπιστωθεί ότι αποδίδει όντως τα 1.618 PS και τη ροπή των 163kgm.