Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | 911 |
Power Train | Hybrid |
Η γκάμα της 911 είναι η μεγαλύτερη των μοντέλων της Porsche, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι κινήσεις για περισσότερα μοντέλα σταματούν στο Zuffenhausen.
Η γερμανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων συζητά για την προσθήκη μιας υβριδικής έκδοσης εδώ και αρκετά χρόνια, και ενώ ακόμα δεν έχει ανακοινώσει κάτι οι Γερμανοί δοκιμάζουν σίγουρα κάτι. Ο πρόεδρος της εταιρείας Oliver Blume μίλησε στο Car Magazine και επιβεβαίωσε τα σχέδια για να… ηλεκτροδοτήσει το εμβληματικό μοντέλο.
Εκτός από την ανακοίνωση ότι περισσότερα εκτός δρόμου μοντέλα είναι στα σκαριά, το 54χρονο στέλεχος είπε ότι η Porsche σκοπεύει να «προσθέσει έναν πολύ σπορ υβριδικό μοντέλο στην οικογένεια 911». Σχεδόν πριν από ένα χρόνο, ο Oliver Blume είπε ότι δεν θα είναι PHEV, (plug-in hybrid) πιθανότατα επειδή κάτι τέτοιο θα πρόσθετε πάρα πολύ βάρος. Αντίθετα, θα είναι ένα «αυτοφορτιζόμενο» υβριδικό σύστημα με τεχνολογία από το πρωτότυπο των αγώνων αντοχής 919.
Στην Porsche , το μέλλον είναι αναμφίβολα ηλεκτρικό. Σύμφωνα με τον πιο πρόσφατο χάρτη μοντέλων της εταιρείας, περισσότερο από το 80% των ετήσιων πωλήσεων θα είναι υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Μια υβριδική 911 θα προστεθεί στη γκάμα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, αλλά ένα ηλεκτρικό μοντέλο έχει αποκλειστεί μέχρι το 2030 το νωρίτερο.
Ο Oliver Blume είπε στο Car Magazine ότι η 911 «θα διατηρήσει, όσο μπορούν, τον κινητήρα εσωτερικής καύσης». Με άλλα λόγια, θα είναι το τελευταίο μοντέλο στη σειρά που θα χάσει το συμβατικό μοτέρ.