Ο λόγος για τη νέα έκδοση AMG GT 43 Coupe που έρχεται να προστεθεί στη βάση του μοντέλου, πριν από τις εκδόσεις AΜG 63 και AMG 55 των 585 και 476 ίππων αντίστοιχα.
Η Mercedes-AMG GT 43 Coupe που είναι η πλήρης ονομασία του μοντέλου, δε διαφέρει σε αισθητικό επίπεδο διατηρώντας την επιβλητική και δυναμική εμφάνιση των μεγαλύτερων εκδόσεων, κάτι που ισχύει και για τον όμορφο εσωτερικό της κόσμο.
Αυτό που αλλάζει όμως είναι το γεγονός πως ως η μικρότερη έκδοση στην γκάμα της AMG GT, η GT 43 είναι πισωκίνητη, ενώ για την κίνησή της φροντίζει ο γνωστός ως ο ισχυρότερος δίλιτρος κινητήρας παραγωγής.
Μιλάμε προφανώς για το γνωστό και από την AMG 45 S μοτέρ, το οποίο αποδίδει 421 ίππους και συνδυάζεται με 9τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ένας κινητήρας που ωστόσο για χάρη της AMG GT 43 συνδυάζεται και με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης. Πρόκειται για ένα σύστημα εμπνευσμένο από την Formula 1 και την ομάδα Mercedes-AMG Petronas F1 Team, τo oποίο λειτουργεί σαν ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής καυσαερίων. Μέσω αυτού βελτιώνεται η απόκριση του μοτέρ σε όλο το εύρος των στροφών του και αποκτά επιπλέον δύναμη 14 ίππων σε πλήρες φορτίο και για όσο επιτρέπει η μικρή μπαταρία του συστήματος.
Στην πράξη, η νέα AMG GT 43 Coupe, επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 4,6sec και η τελική της ανέρχεται στα 280km/h, επιδόσεις που αν μη τι άλλο συμβαδίζουν με την fun to drive φιλοσοφία που ήθελε να περάσει και σε αυτή την έκδοση της GT, η Mercedes-AMG.