Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Honda |
Μοντέλο | Civic e:HEV |
Power Train | Hybrid |
Το νέο Honda Civic e:HEV διέπρεψε στις τελευταίες δοκιμές ασφάλειας του Euro NCAP όπου αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια. Ενσαρκώνοντας τη δέσμευση της Honda για επίτευξη μηδενικού αριθμού θανάτων από τροχαία ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται τα προϊόντα της μέχρι το 2050, η 11η γενιά Civic διαθέτει μία σειρά βελτιωμένων και αναβαθμισμένων τεχνολογιών ώστε να πετυχαίνει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας επιβατών και πεζών στην κατηγορία του.
Για να πληροί τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας του Euro NCAP για την προστασία Ενηλίκων Επιβατών, το αμάξωμα του Civic ενσωματώνει μία σειρά δομικών ενισχύσεων που αυξάνουν τη συνολική παθητική ασφάλεια του οχήματος. Μεταξύ αυτών είναι οι πρόσθετες ενισχύσεις στις εμπρός πόρτες και τα πλαίσια στα τόξα των θόλων των πίσω τροχών που βελτιώνουν την προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί μια στήριξη πλήρους πλάτους που υποστηρίζει το σημείο σύνδεσης μεταξύ του δαπέδου και του τροπέτου από ρητίνη, για τον έλεγχο και τον περιορισμό της παραμόρφωσης σε περίπτωση μιας μετωπικής ή πλαγιομετωπικής σύγκρουσης.
Εκτός από το ανθεκτικότερο και αυξημένης προστασίας πλαίσιο, όλες οι εκδόσεις εξοπλισμού του νέου Civic περιλαμβάνουν συνολικά 11 αερόσακους στάνταρ, μεταξύ των οποίων αερόσακους γονάτων για τα δύο εμπρός καθίσματα, για τον περιορισμό των τραυματισμών σε μία εμπρόσθια σύγκρουση, καθώς και πλευρικούς αερόσακους, για την προστασία των εμπρός και πίσω επιβατών. Ένας εμπρός κεντρικός αερόσακος διατίθεται για πρώτη φορά, αποτρέποντας την επαφή ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό σε μία πλευρική σύγκρουση.
Αυτό το επίπεδο προστασίας επεκτείνεται σε όλους τους επιβάτες του νέου Civic, όχι μόνο στους ενήλικες. Το αυτοκίνητο σημείωσε επίσης υψηλό σκορ στην κατηγορία ‘Προστασία Παιδιών’ χάρη στα ενσωματωμένα σημεία πρόσδεσης ISOFIX που συμμορφώνονται με τα τελευταία Ευρωπαϊκά πρότυπα i-Size.
Η 11η γενιά Civic ενδιαφέρεται επίσης για τους ευάλωτους χρήστες των δρόμων και τους πεζούς και είναι εξοπλισμένη με νέας σχεδίασης ελάσματα ασφαλείας στον εμπρός προφυλακτήρα. Αυτά είναι σχεδιασμένα για να απορροφούν την ενέργεια κατά την πρόσκρουση, περιορίζοντας τον κίνδυνο τραυματισμού των γονάτων και των κάτω άκρων των πεζών σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτό το στοιχείο προστασίας ενισχύεται με τη χρήση ενός καπό που αναδύεται σε περίπτωση σύγκρουσης, το οποίο είναι επενδεδυμένο με μία δομή ανάγλυφης μεμβράνης κάτω από την εξωτερική επιφάνεια. Αυτό το κρυφό εξάρτημα διαθέτει εξαιρετικά αποδοτικές ιδιότητες απορρόφησης ενέργειας σε περίπτωση που το κεφάλι ενός πεζού χτυπήσει στην εξωτερική επιφάνεια, μειώνοντας δραστικά τον κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού.
Honda SENSING
Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του νέου Civic συμπληρώνονται από μία αναβαθμισμένο σύστημα τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING. Αυτή περιλαμβάνει νέους αισθητήρες σόναρ που χρησιμοποιούν την ανάκλαση των ηχητικών κυμάτων για την ανίχνευση μη μεταλλικών αντικειμένων όπως το γυαλί και οι τοίχοι, με πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία και ακρίβεια από το ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος που χρησιμοποιούνταν πριν.
Στην ευρεία γκάμα στοιχείων που προσφέρει το Honda SENSING περιλαμβάνεται ένα βελτιωμένο Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Warning System), που είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει την παρουσία οχημάτων μπροστά από το αυτοκίνητο, και να εκδίδει ηχητικές, οπτικές και απτικές προειδοποιήσεις για τον οδηγό εάν πλησιάζει με υπερβολική ταχύτητα. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, ενεργοποιείται το Collision Mitigation Braking System που εφαρμόζει αυτόματα ελαφρά πέδηση για να περιορίσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας εμπρόσθιας σύγκρουσης. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση, θα φρενάρει με δύναμη.