Από τον περασμένο Σεπτέμβριο, η καρέκλα του Carlos Tavares «έτριζε», καθώς τα έσοδα από τις πωλήσεις είχαν πέσει το 2024. Ο Tavares είχε αναλάβει χρέη CEO από το 2021 και το συμβόλαιό του έληγε κανονικά το 2026, Ωστόσο, ο ίδιος υπέβαλε την παραίτησή του το περασμένο Σάββατο δεδομένου πως ο όμιλος Stellantis έχει «πληγεί» από τα μειωμένα έσοδα και διαθέτει 14 μάρκες από τις οποίες η Maserati είναι η λιγότερο κερδοφόρα. Μάλιστα, πριν από δύο μήνες ανακοινώθηκε πως σταμάτησε προσωρινά η παραγωγή για το Fiat Panda και το ηλεκτρικό Fiat 500, ενώ πρόσφατα έπαυσε και η παραγωγή για δύο μοντέλα της Maserati. Αξίζει να αναφερθεί πως το 500e έχει πάρει έως τώρα τρεις φορές παράταση ως προς την κατασκευή του, κάτι που δημιουργεί ερωτηματικά για το μέλλον της Stellantis. Μετά την παραίτηση του Tavares από το τιμόνι της Stellantis, ο όμιλος με τις 14 αυτοκινητοβιομηχανίες καλείται να βρει νέο αρχηγό, ο οποίος θα κάνει τον όμιλο ακόμη πιο ανταγωνιστικό και θα ανεβάσει τις μετοχές του στο μέλλον.
«Ευχαριστούμε τον Carlos για την πολυετή υπηρεσία του και τον ρόλο που έπαιξε στη δημιουργία του Stellantis, πέρα από τις προηγούμενες ανατροπές της PSA και της Opel, που μας οδήγησαν στο να γίνουμε παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο μας. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τη νέα μας Προσωρινή Εκτελεστική Επιτροπή, με την υποστήριξη όλων των συναδέλφων μας στην Stellantis, καθώς ολοκληρώνουμε τη διαδικασία διορισμού του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου μας. Μαζί θα διασφαλίσουμε τη συνεχή ανάπτυξη της στρατηγικής της Εταιρείας προς το μακροπρόθεσμο συμφέρον του Stellantis και όλων των μετόχων της», δήλωσε ο John Elkann, ο Πρόεδρος της Stellantis.