Το -για ορισμένους- καλύτερο αυτόματο κιβώτιο της αγοράς, φαίνεται πως έχει και "αρνητές" και ως συνήθως, αυτοί προέρχονται από την Αμερικανική αγορά. Ο λόγος για το 7τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Volkswagen, το οποίο οι Αμερικανοί θεωρούν πως δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
Σύμφωνα με την εξήγηση της VW σχετικά, αυτό αφορά στο γεγονός πως οι οδηγοί των SUV μοντέλων της εταιρείας, δεν χρειάζονται την αμεσότητα που προσφέρει το συγκεκριμένο κιβώτιο, με δεδομένο πως μιλάμε για οικογενειακού χαρακτήρα SUV. Κάτι που ισχύει.
Από την άλλη βέβαια ισχύει και το γεγονός πως το DSG κιβώτιο έχει μια νευρική συμπεριφορά κυρίως κατά τη λειτουργία της κρύας εκκίνησης, κάτι που ενδεχομένως ενοχλεί περισσότερο όταν μιλάμε για την κάλυψη μικρών αποστάσεων, όπως αυτές που κάνουν στην καθημερινότητά τους οι Αμερικανοί με τέτοιας κατηγορίας και διαστάσεων SUV. Και μη σας μπερδεύει το μήκος των 4,46m του Taos, αφού αυτό είναι το μικρότερο SUV μοντέλο της Volkswagen που διατίθεται στην Αμερική.
Όπως και να έχει, η Volkswagen δίνει τη λύση, τοποθετώντας στο νέο της αποκλειστικά για την Αμερική SUV, στο Τaos, το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, στις δικίνητες τουλάχιστον εκδόσεις του αφού οι 4κίνητες θα συνεχίσουν να φορούν το γνωστό μας DSG. Επιπλέον για να υποστηρίξει ακόμα περισσότερο τις ανάγκες της συγκεκριμένης αγοράς, η Volkswagen σκοπεύει να διατηρήσει το DSG κιβώτιο μόνο στις top εκδόσεις των μοντέλων που πωλούνται στην Αμερική, δηλαδή στις σπορ εκδόσεις του Golf (GTI και R) και στο Jetta GLI.