Με περισσότερα από πέντε χρόνια καθιερωμένης αποδοχής στην αγορά, το σύστημα e-Power της Nissan χαράσσει ένα ξεχωριστό μονοπάτι στο μέλλον της ηλεκτρικής/υβριδικής κίνησης. Οι οδηγοί που βιώνουν ήδη το e-Power, έχουν πολλά πλεονεκτήματα να απαριθμήσουν.
Ο Peter Lyon, ένας Αυστραλός δημοσιογράφος αυτοκινήτων με έδρα την Ιαπωνία, περιγράφει το e-Power ως μια εμπειρία «χαμαιλέοντα». «Είναι εν μέρει ηλεκτρικό και εν μέρει υβριδικό.Έχετε έναν ηλεκτροκινητήρα που οδηγεί το αυτοκίνητο και έχετε έναν βενζινοκινητήρα που επαναφορτίζει την μπαταρία».
Η Nissan επεκτείνει αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε διάφορες αγορές και σε μια σειρά από οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης προσθήκης στο καινούργιο X-Trail. Αυτό έρχεται μετά από το λανσάρισμα του crossover Kicks e-Power της Nissan στην Ιαπωνία και σε ορισμένες ασιατικές αγορές το 2020, αλλά και του Qashqai e-Power, που κυκλοφόρησε φέτος και στην Ελλάδα. Με τα επικείμενα λανσαρίσματα του e-Power σε Αυστραλία και Κίνα, η τεχνολογία αυτή δείχνει περαιτέρω την αυξανόμενη δυναμική της στην αγορά.
Οι απόψεις σχετικά με το e-Power χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες :
Ισχύς, ομαλότητα, ευκολία στη χρήση και οι δυνατότητές του ως λύση μετάβασης σε ηλεκτροκίνηση. Δείτε τι λένε οι οδηγοί για την καθεμία.
Το e-Power καθιστά δυνατή την παροχή μιας ισχυρής οδηγικής εμπειρίας, με 100% ηλεκτρική ροπή, χωρίς να απαιτείται από τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές για πλήρη επιτάχυνση. Το σύστημα κίνησης «επιτρέπει στους οδηγούς να ταξιδεύουν σε διαφορετικές συνθήκες και περιβάλλοντα», λέει ο Koichiro Okamoto, δημοσιογράφος αυτοκινήτων.
Από την εκκίνηση, το e-Power είναι «πολύ ισχυρό», προσθέτει ο Tomoko Fujishima, δημοσιογράφος και παρουσιαστής τηλεοπτικών προγραμμάτων αυτοκινήτων.
Ομαλή και αθόρυβη κύλιση
Άλλο ένα όφελος του e-Power : Επειδή η ενέργεια που τροφοδοτεί απευθείας τους τροχούς είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν υπάρχει η πολυπλοκότητα των εναλλαγών μεταξύ ηλεκτρικής και θερμικής ισχύος όπως στα συμβατικά υβριδικά. Αυτό κάνει τα οχήματα e-Power εξαιρετικά ομαλά.
«Είναι αρκετά ήσυχο. Ο κινητήρας λειτουργεί, αλλά είναι ήσυχο και ο ήχος ή η λειτουργία του κινητήρα δεν με ενοχλεί» παρατηρεί ο Kenji Momota, δημοσιογράφος αυτοκινήτων και πρώην οδηγός αγώνων.
Επιδόσεις ηλεκτρικού με την ευκολία χρήσης ενός συμβατικού οχήματος
Οι οδηγοί παρατηρούν τον συνδυασμό των δυνατών σημείων του e-Power. Με οδηγική εμπειρία παρόμοια με ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, αλλά με καλύτερη απόδοση καυσίμου από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης παρόμοιου μεγέθους και χωρίς ανάγκη επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω εξωτερικών πηγών.
«Με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πρέπει να σκεφτείτε τη φόρτιση της μπαταρίας». Αλλά στην περίπτωση του e-POWER, εφόσον το ανεφοδιάζετε με βενζίνη, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, επομένως δεν χρειάζεται να σκέφτεστε τη φόρτιση» λέει η Fujishima.