Οι περισσότεροι από εμάς μάθαμε να οδηγούμε σε απλά αυτοκίνητα παραγωγής. Τα περισσότερα δεν είχαν καλά-καλά 100Ps αλλά και να είχαν οι δάσκαλοι οδήγησης (για λόγους ασφάλειας) μας επέβαλαν να μην ξεπερνούμε τα… 50 km/h. Βέβαια κάποιοι, ήταν και είναι, πιο τυχεροί, όπως αυτός ο 16χρονος από την Αυστραλία. Ο μαθητευόμενος οδηγός εθεάθη πίσω από το τιμόνι ενός εξωτικού supercar σε έναν πολυσύχναστο αυτοκινητόδρομο στη Μελβούρνη. Η εικόνα δημοσιεύτηκε σε μια σελίδα «εντοπισμού αυτοκινήτων» στο Facebook και σύμφωνα με αυτόν που την ανάρτησε, ο οδηγός είχε μόλις τελειώσει το σχολείο εκείνη την ημέρα.
Στα σχόλια μερικοί έσπευσαν να επικρίνουν τον νεαρό και τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, υποστηρίζοντας ότι ένας άπειρος οδηγός δεν πρέπει να επιτρέπεται οδηγεί ένα υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12 και 770 ίππους. Σύμφωνα με αυτόν που ανάρτησε τη φωτογραφία ο εκπαιδευόμενος οδηγός τεχνικά δεν έκανε κάτι παράνομο, καθώς δεν υπάρχουν περιορισμοί σχετικά με τον τύπο του αυτοκινήτου, που γίνεται η εκμάθηση ή η πρακτική της κίνησης εφόσον ένας οδηγός με δίπλωμα οδήγησης κάθεται δίπλα του και παρέχει επίβλεψη. Μια άλλη προϋπόθεση είναι ότι το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ταξινομημένο στη Βικτώρια. Επίσης δεν υπάρχουν μειωμένα όρια ταχύτητας για τους μαθητές, ενώ πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών για να αποκτήσετε προσωρινή άδεια, αφού κάνετε μαθήματα για τουλάχιστον 12 μήνες.
Στην ανάρτηση αναφέρετε πως ο… εκπαιδευόμενος δεν έκανε παράλογα ή επικίνδυνα πράγματα. Αν γινόμασταν ξανά 16, ειλικρινά θα μας τρόμαζε η Aventador SVJ . Όχι μόνο λόγω της απόλυτης δύναμής της, αλλά και λόγω του μεγέθους της, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει πλάτος 2098 χιλιοστά χωρίς καθρέφτες. Κάθεται επίσης πολύ χαμηλά στο έδαφος και ορατότητα προς τα έξω δεν είναι η καλύτερη.
Θα σας υπενθυμίσουμε ότι η SVJ ήταν μια από τις πολλές ειδικές εκδόσεις που κυκλοφόρησε η Lamborghini κατά τη διάρκεια του 11ετούς κύκλου ζωής της Aventador. Η LP 770-4 κυκλοφόρησε το 2018 στο Pebble Beach Concours d'Elegance ως κουπέ πριν το roadster παρουσιαστεί το 2019 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ενώ το κουπέ περιοριζόταν στις 900 μονάδες, το roadster ήταν ακόμα πιο αποκλειστικό, με μόλις 800 αυτοκίνητα να συναρμολογούνται στο εργοστάσιο στην Ιταλία.