Σε συνέχεια της ανανέωσης της συνεργασίας των Alfa Romeo και Sauber Motorsport, ο κ. Cristiano Fiorio, αναλαμβάνει τη θέση του υπεύθυνου για την παρουσία της μάρκας στην Formula 1, με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και την επίτευξη φιλόδοξων στόχων για συνεχή σταδιακή βελτίωση.
Η Alfa Romeo προχωρά προς το μέλλον και σχεδιάζει το μακροπρόθεσμο πλάνο της. Με μια ξεχωριστή ιταλική κληρονομία, η Μάρκα παραμένει πιστή στις ρίζες της, παρά την πορεία προς την εξηλεκτρισμένη κίνηση. Η απόλαυση του οδηγού και το πάθος παραμένουν στο επίκεντρο, με τον εξηλεκτρισμό να προσφέρει την ευκαιρία για μια φιλικότερη προς το περιβάλλον υψηλή απόδοση.
Η παρουσία της μάρκας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και ειδικότερα στην F1, θα συνεχίσει να παίζει βασικό ρόλο στο μέλλον, εκφράζοντας το αριστοκρατικό αθλητικό DNA της Alfa Romeo που παραμένει ζωντανό από το 1910. Η F1 αποτελεί το κορυφαίο εργαστήριο αλλαγών και ως εκ τούτου βασικό πεδίο για την Alfa Romeo και την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό. Παράλληλα η F1 είναι και ένα πανίσχυρο εργαλείο προβολής σε παγκόσμιο επίπεδο.
Γεννημένος το 1972 στο Τορίνο, ο κ. Cristiano Fiorio, κατείχε τη θέση του Επικεφαλής Brand Marketing Communication για την περιοχή EMEA της FCA, ενώ παράλληλα ήταν υπεύθυνος και για την παρουσία των μαρκών σε αθλητικά γεγονότα και χορηγίες. Το Νοέμβριο του 2019, ήταν ο άνθρωπος που οδήγησε την ομάδα με την οποία η Fiat λανσάρισε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500. Ο κ. Fiorio εργάστηκε στον Όμιλο FCA από το 2013, σε διάφορες θέσεις που αφορούν την επικοινωνία και την προβολή, ενώ είναι Μέλος του Συμβουλίου της Basicnet (Superga, Kappa, Sebago, Kway και άλλες γνωστές μάρκες).