
Αν και οι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν ορισμένα πλεονεκτήματα απόδοσης όσον αφορά τη στιγμιαία ροπή, το να λειτουργούν στο peak της απόδοσής τους για μεγάλες χρονικές περιόδους παραμένει μια πρόκληση. Η Mahle λέει, ωστόσο, ότι έχει δημιουργήσει ένα από τα κομμάτια του παζλ που θα καταστήσει αυτή την ιδιότητα δυνατή.
Ο νέος του ηλεκτροκινητήρας SCT «μπορεί να λειτουργεί επ 'αόριστον με υψηλή απόδοση», ισχυρίζεται ο προμηθευτής, λόγω ενός νέου τρόπου ψύξης. Η Mahle λέει ότι η ενσωματωμένη ψύξη λαδιού καθιστά τον κινητήρα ικανό να λειτουργεί σε υψηλές ταχύτητες για μεγάλες χρονικές περιόδους, ενώ ο compact σχεδιασμός σημαίνει ότι είναι ακόμα ελαφρύς και, ίσως ακόμη πιο σημαντικό, φθηνός.
Εκτός από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ψύξης, ο κινητήρας έχει επίσης σχεδιαστεί ώστε να είναι ο πιο αποδοτικός σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών, το οποίο τυχαίνει να είναι στο 90% της μέγιστης απόδοσης. Αυτό, για τους λόγους της Mahle, θα το κάνει χρήσιμο για όλα τα είδη εφαρμογών υψηλής καταπόνησης, όπως αυτοκίνητα πίστας ή επαγγελματικά οχήματα που ανεβαίνουν σε ένα ορεινό πέρασμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να είναι εξαιρετικά επεκτάσιμος και ο κατασκευαστής λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οτιδήποτε, από ηλεκτρονικά σκούτερ μέχρι εφαρμογές εκτός δρόμου και βιομηχανικές εφαρμογές. Η Mahle θα παρουσιάσει το SCT E-motor στο κοινό για πρώτη φορά στην έκθεση IAA Transportation στο Ανόβερο τον Σεπτέμβριο του 2022.