Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Volkswagen |
Μοντέλο | Golf Mk VIII |
Power Train | Βενζίνη |
Έχετε αντιληφθεί πως η αυτοκίνηση αλλάζει; Εκτός από την ηλεκτροκίνηση και τα υβριδικά οχήματα που κατακλύζουν την αγορά, πολλά χαρακτηριστικά των συμβατικών μοντέλων εξαφανίζονται. Δείτε για παράδειγμα τα κιβώτια ταχυτήτων, που καταργούνται ακόμη και από τα sport μοντέλα παραγωγής, όπως το Golf GTI, το οποίο θα διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Έτσι για να τιμήσει το κιβώτιο ταχυτήτων πριν εξαφανιστεί, (και να μην μείνουν τα μηχανικά κιβώτια στην αποθήκη) η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε το νέο Golf GTI 380, με εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο εξοπλισμός της έκδοσης 380, εκτός από το μηχανικό κιβώτιο, περιλαμβάνει: Γυαλιστερές μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών από το Golf R 20th Anniversary Edition, οροφή και τα καπάκια των καθρεπτών σε γυαλιστερό μαύρο, που έρχεται σε αντίθεση με τις τυπικές εξωτερικές κόκκινες γραμμές του GTI. Τα γυαλιστερά μαύρα κομμάτια του αυτοκινήτου συνδυάζονται με διάφορα εξωτερικά χρώματα. Αποκλειστικό χρώμα για την έκδοση GTI 380 είναι το Graphite Grey Metallic, αλλά οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν τα: Atlantic Blue Metallic, Deep Black Pearl, Kings Red Metallic, Moonstone Grey, Opal White Pearl ή Reflex Silver Metallic. Στο εσωτερικό, ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων έχει πάνω του μία μπάλα του γκολφ, ενώ στα επίπεδα εξοπλισμού GTI S και GTI SE, η VW προσφέρει στάνταρ τα κλασικά (καρό) υφασμάτινα καθίσματα Scalepaper Plaid. Τα δερμάτινα καθίσματα Vienna είναι στάνταρ στην επένδυση Autobahn και προαιρετικά στην SE.
Το μυστικό της ονομασίας του, που θα σας κάνει να φαίνεστε έξυπνοι στην παρέα σας, είναι πως το μοντέλο πήρε το όνομά του από τον εσωτερικό κωδικό του Mk8. Αποτίνει φόρο τιμής στο GTI 337 του 2002, το οποίο πήρε την εσωτερική του ονομασία από το Mk1 GTI. Κάτω από το καπό του GTI 380 βρίσκεται ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας 2,0 λίτρων (κωδικός EA888), που αποδίδει 244 Ps. Για όσους δε θέλουν να αλλάζουν ταχύτητες το μοντέλο είναι διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που η Volkswagen «βάζει» και στο Golf R.
Αν και η απώλεια του χειροκίνητου GTI είναι θλιβερή, σίγουρα δεν είναι το τέλος για το μοντέλο. Ένα νέο εμπορικό σήμα υποδηλώνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει σχέδια να ηλεκτρίσει το εμβληματικό hot-hatch και το «I» logo να αλλάζει σε κεραυνό. Βέβαια δεν περιμένουμε ένα τέτοιο μοντέλο να κυκλοφορήσει πριν από το τέλος της δεκαετίας . Το Golf όγδοης γενιάς είναι ακόμα νέο και η επόμενη γενιά πιθανότατα απέχει αρκετά χρόνια από την παρουσίασή της.