Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Alfa Romeo |
Μοντέλο | 33 |
Segment | Sportscars |
Power Train | Βενζίνη |
Η 33 Stradale είναι η αναβίωση ενός εμβληματικού ονόματος και θα παραχθεί σε 33 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη πωληθεί. Η Alfa Romeo κατασκεύασε την τελευταία 8C το 2010 πριν ανακοινώσει τον προγραμματισμό ενός νέου σπορ μοντέλου, που η παρουσίασή του θα γινόταν το 2018. Ωστόσο, το κουπέ των 700 ίππων δεν εμφανίστηκε ποτέ καθώς η μητρική εταιρεία FCA ακύρωσε την απόφασή της σε λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα. Φτάνουμε στο 2023, και το νέο κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο από τη θρυλική ιταλική μάρκα, παρουσιάζεται επίσημα. Βέβαια αντί να είναι η διάδοχος της 8C, είναι μια αναβίωση της 33 Stradale.
Όπως και η παλαιότερη 33, που πωλήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 σε μόλις 18 αυτοκίνητα, η νέα 33 Stradale έχει τον κινητήρα στο κέντρο. Το υπέροχο αμάξωμα με ρετρό μοτίβα θα κατασκευάζεται στο χέρι στην Carrozzeria Touring Superleggera. Αυτό την κάνει τη δεύτερη Alfa, που αποκτά χειροποίητο αμάξωμα, μετά την περσινή Giulia SWB Zagato. Η σύγχρονη 33 Stradale θα κατασκευαστεί σε 33 αυτοκίνητα. Όλα έχουν πουληθεί μέσα στις πρώτες 2 εβδομάδες μετά το Ιταλικό Grand Prix της Formula 1 του 2022 στη Monza (στις 11 Σεπτεμβρίου), όταν οι υποψήφιοι αγοραστές την είδαν σε μυστική παρουσίαση.
Υπάρχουν ατελείωτες επιλογές εξατομίκευσης, ακόμη και στον αριθμό πλαισίου τον οποίο επιλέγει ο ιδιοκτήτης (με οκτώ ψηφία). Η 33 Stradale έχει πόρτες, που ανοίγουν σαν «φτερά πεταλούδας», η κορυφαία Alfa διαθέτει μονοκόκ από ανθρακονήματα σε συνδυασμό με πλαίσιο αλουμινίου σε σχήμα «H» και οροφή κατασκευασμένη από συνδυασμό των δύο υλικών.Οι πόρτες είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα ενώ το πίσω τζάμι έχει αντικατασταθεί με polycarbonate.
Το εσωτερικό προσφέρεται σε δύο σχέδια: Tributo και Alfa Corse. Ενώ το πρώτο θα μιμείται το κλασικό αυτοκίνητο, το δεύτερο θα είναι πιο σπορ έκδοση. Το εσωτερικό που μοιάζει με πιλοτήριο διαθέτει αλουμινένια χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από ένα τιμόνι. Η καμπίνα θα είναι επενδυμένη σε έναν συνδυασμό δέρματος, ανθρακονημάτων, αλουμινίου και αλκαντάρα.
Στο επίκεντρο της νέας κορυφαίας της Alfa Romeo βρίσκεται ένας V6 κινητήρας 3,0 λίτρων twin-turbo που παράγει πάνω από 629Ps, που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να πιστέψετε ότι ο κινητήρας είναι ο «Nettuno» της Maserati λόγω της ίδιας απόδοσης, αλλά σύμφωνα με την Alfa Romeo είναι μια εξέλιξη του V6 2,9 λίτρων twin-turbo που μπαίνει στα μοντέλα Giulia και Stelvio Quadrifoglio. Το κορυφαίο μοντέλο έχει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη της ZF, ενώ η MC20 διαθέτει οκτατάχυτο DCT από την Tremec. Αν και η ροπή δεν αναφέρεται, θα σας υπενθυμίσουμε ότι αυτός ο εξακύλινδρος κινητήρας, αποδίδει 61,18kg στα μοντέλα Quadrifoglio , Giulia GTA/GTAm και Giulia SWB Zagato.
Η ηλεκτρική 33 Stradale
Εναλλακτικά, οι αγοραστές μπορούν να πάρουν την αναγεννημένη 33 Stradale ως ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο με πάνω από 750 ίππους, κάτι που θυμίζει την GranTurismo Folgore όπου οι τρεις κινητήρες αποδίδουν 450 χιλιόμετρα αυτονομίας στον κύκλο WLTP. Ωστόσο, πρέπει να επισημάνουμε ότι η Alfa Romeo δεν λέει ρητά ότι η 33 Stradale χρησιμοποιεί τρείς κινητήρες, όπως το εξίσου ισχυρό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της Maserati.
Ανεξάρτητα από την ισχύ της, η 33 Stradale θα επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και θα έχει τελική στα 333 χλμ./ώρα. Για την επιβράδυνση φροντίζουν οι ανθρακοκεραμικοί δίσκοι της Brembo και διάταξη brake-by-wire, ενώ υπάρχει ενεργητική ανάρτηση.