Ενόψει της μεγάλης πρεμιέρας, αργότερα αυτό το μήνα, για την αντικαταστάτη της Lamborghini Aventador η εταιρία δίνει πληροφορίες με ένα νέο teaser. Επί του παρόντος, γνωστό με την κωδική του ονομασία «LB744», το plug-in υβριδικό υπεραυτοκίνητο V12 θα βασίζεται σε ένα πρόσφατα κατασκευασμένο πλαίσιο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική, το μονοκόκ έχει μειωμένο βάρος κατά 10% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25%.
Η Lamborghini είναι περήφανη για το ότι η «LB744» θα είναι το «πρώτο σούπερ σπορ αυτοκίνητο» το οποίο η δομή του εμπρός μέρους του είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Όχι μόνο για την μείωση του βάρους, αλλά βελτιώνει επίσης την ασφάλεια. Το ανθρακονήματα που χρησιμοποιούνται για τις μπροστινές κωνικές δομές μπορούν να απορροφήσουν διπλάσια ενέργεια από τη μεταλλική δομή που είναι εγκατεστημένη στην Aventador Ultimae. Η εταιρεία από την Sant'Agata Bolognese θα χρησιμοποιεί μια κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία που ονομάζεται «Forged Composites», η οποία εφαρμόστηκε σε κάποια μοντέλα μέχρι το 2008.
Υψηλής αντοχής κράματα αλουμινίου χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος της υβριδικής Lamborghini με δύο χυτά τμήματα για τους πύργους όπου εδράζεται η ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτά είναι ενσωματωμένα σε ένα μόνο κομμάτι για μείωση του βάρους, ενίσχυση της ακαμψίας. Η δίαιτα ήταν απαραίτητη για να αντισταθμίσει τον πρόσθετο όγκο που έφεραν οι ηλεκτρικοί κινητήρες και η μπαταρία ιόντων λιθίου 3,8 kWh που δεν είχε η παλιά Aventador.
Στην καρδιά της LB744 βρίσκεται ένας νέος ατμοσφαιρικός κινητήρας V12 6,5 λίτρων που ζυγίζει 17 κιλά λιγότερα από την προκάτοχό της. Σε συνδυασμό με την δύναμη που αποδίδουν οι τρεις ηλεκτροκινητήρες, η συνολική ισχύς αυξάνεται στους 1.000 ίππους.
Χάρη στο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 30%, ενώ η απόδοση καυσίμου θα πρέπει να είναι σημαντικά καλύτερη σε σύγκριση με την Aventador.