Μετά από μια ασυνήθιστα μεγάλη καμπάνια και πολλά teaser, η Mitsubishi παρουσίασε το νέο L200. Το μεσαίο pickup μπαίνει στην έκτη γενιά του, αποκτά φρέσκια εμφάνιση εσωτερικά και εξωτερικά, μαζί με αλλαγές, στο πλαίσιο (τύπου σκάλας). Θα είναι διαθέσιμο σε στυλ αμαξώματος διπλής, Club (μία και ½ ) και μονής καμπίνας, ενώ έχει αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία κατά 60%.
Η αλλαγή στα υλικά κατασκευής (χάλυβας υψηλής αντοχής), το αμάξωμα είναι ελαφρύτερο σε σύγκριση με το L200 της προηγούμενης γενιάς. Το ανοιχτό ημιφορτηγό έχει επανασχεδιασμένη καρότσα, που έχει χαμηλώσει κατά 45 χιλιοστά (στα 820 mm συνολικά) για ευκολότερη φόρτωση, επιπλέον ένα νέο σκαλοπάτι στη γωνία του προφυλακτήρα αυξάνει την πρακτικότητα. Χωρίς να δώσει λεπτομέρειες, η Mitsubishi λέει ότι το επαγγελματικό της όχημα είναι πλέον μεγαλύτερο από πριν, αλλά δεν υπάρχει αύξηση βάρους αφού έχει γίνει χρήση ελαφρύτερου χάλυβα.
Ανάλογα με τη έκδοση, το L200 αποκτά τα συστήματα Super Select 4WD-II και Easy Select 4WD, με το πρώτο να διαθέτει κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που στέλνει το 40% της ισχύος μπροστά και το υπόλοιπο 60% πίσω. Αυτό το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης έχει τις ακόλουθες επιλογές λειτουργίας: 2H (Κίνηση πίσω), 4H (4x4), 4HLc (4x4 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό) και 4LLc (κοντές σχέσεις με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό). Επιπλέον, υπάρχουν επτά προγράμματα οδήγησης: Normal, Eco, Gravel, Snow, Mud, Sand και Rock.
Η ανάρτηση έχει επίσης ανανεωθεί πλήρως και αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και φύλλα σούστας πίσω. Τα μοντέλα που διαθέτουν σύστημα Super Select 4WD-II διαθέτουν επίσης Active Yaw Control (AYC) για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Περιλαμβάνονται συστήματα υποβοήθησης κατάβασης και εκκίνησης σε ανηφόρα για να κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη από την πεπατημένη διαδρομή.
Η Mitsubishi δίνει πληροφορίες μόνο για ένα νέο κινητήρα diesel μέχρι στιγμής, με 2400cc με τρεις τιμές ιπποδύναμης:150Ps και 33,6 kg ροπής, 183Ps και 43,8 kg ροπής. Κορυφαία αυτή με τα και 47,9kg ροπής. Η δύναμη μεταδίδεται μέσω αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου έξι (shift-by-wire) σχέσεων.
Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει τα χρώματα : Yamabuki Orange Metallic, Blade Silver Metallic, White Diamond, Solid White, Jet Black Mica και Graphite Grey Metallic. Οι κορυφαίες εκδόσεις διαθέτουν μπροστινή μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με σκούρο φινίρισμα τιτανίου για ορισμένα μέρη του αμαξώματος.
Το εσωτερικό έχει επίσης αλλάξει, αν και προκαλεί έκπληξη η χρήση αναλογικού πίνακα οργάνων. Υπάρχουν ξεχωριστά χειριστήρια για τις ρυθμίσεις του κλιματιστικού μαζί με την οθόνη αφής, η οποία πλαισιώνεται από δύο περιστροφικούς διακόπτες. Συνολικά, το ταμπλό έχει μια απλή και λειτουργική διάταξη – ακριβώς αυτό που περιμένετε από ένα επαγγελματικό όχημα. Η εναλλαγή μεταξύ 2WD και 4WD γίνεται χρησιμοποιώντας τον επιλογέα που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στα καθίσματα. Εκεί θα βρείτε επίσης ένα κουμπί για τις λειτουργίες οδήγησης.
Το νέο L200 πωλείται ήδη στην Ταϊλάνδη, θα παρουσιαστεί σταδιακά στις αγορές της Ασίας και στην Αυστραλία πριν κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία στις αρχές του 2024 για πρώτη φορά μετά από… 12 χρόνια.