Εκτός από την αποκάλυψη του ονόματος, οι εταιρείες παρουσίασαν ένα νέο πρωτότυπο που θα δούμε σε παραγωγή. Οι προπαραγγελίες αναμένεται να ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τις πωλήσεις να ξεκινούν αργότερα το ίδιο έτος και τις παραδόσεις να γίνονται την άνοιξη του 2026.
Οι εταιρείες δεν αναφέρθηκαν σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά είπαν ότι το όνομα Afeela επιλέχθηκε καθώς «εκφράζει την «αίσθηση» που βρίσκεται στο επίκεντρο της εμπειρίας κινητικότητας όπως την αντιλαμβάνονται στη Sony/Honda Mobility.
Αφήνοντας το… ιδιαίτερο όνομα, το αυτοκίνητο διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση και δείχνει πολύ πιο έτοιμο για παραγωγή από το Vision-S concept που παρουσιάστηκε στην CES πριν από τρία χρόνια. Το μοντέλο διαθέτει ένα ήπιο, αλλά καμπυλωτό μπροστινό μέρος με λεπτούς προβολείς και μια χαρακτηριστική… «οθόνη πολυμέσων/ανακοινώσεων».
Η τελευταία λειτουργεί ως διαδραστική οθόνη και μπορεί να προβάλει, από το όνομα Afeela μέχρι κινούμενα σχέδια που απεικονίζουν τον καιρό. Η Sony Honda Mobility είπε ότι η εξωτερική αυτή οθόνη πολυμέσων θα προβάλει υλικό που θα τροφοδοτείται από «διάφορους συνεργάτες και δημιουργούς».Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι οι «ελάχιστες διακοσμητικές γραμμές και η μορφή του αυτοκινήτου θυμίζουν διαστημόπλοιο». Το μοντέλο φαίνεται φουτουριστικό καθώς έχει μινιμαλιστικό σχεδιασμό και αεροδυναμικούς τροχούς 21 ιντσών. Το σχήμα ενώνει η οροφή με ένα μεγάλο παρμπρίζ και μικρότερα πλαϊνά τζάμια. Άλλα σημεία του design περιλαμβάνουν μια λεπτή ράβδο για τα πίσω φώτα.
Όσον αφορά το μέγεθος, το πρωτότυπο Afeela έχει μήκος 4.895 mm, πλάτος 1.900 mm και ύψος 1.460 mm με μεταξόνιο που φτάνει τα 3.000 mm. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο είναι ελαφρώς μικρότερο από την Mercedes EQE.
Δεδομένης της συνεργασίας με την Sony , δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η καμπίνα έχει υψηλή τεχνολογία και διαθέτει μία μεγάάάάλη οθόνη που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του εσωτερικού. Αυτή είναι χωρισμένη σε πολλά τμήματα καθώς οι οθόνες για τους ψηφιακούς πλαϊνούς καθρέφτες βρίσκονται στις εξωτερικές άκρες, ενώ ο πίνακας οργάνων βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό. Στα δεξιά υπάρχει ένα σύστημα infotainment, το οποίο έχει μια οθόνη εμπρός από τον συνοδηγό.Το τιμόνι θυμίζει χειριστήριο αεροπλάνου, με την κεντρική κονσόλα να.... αιωρείται και να διαθέτει περιστροφικό επιλογέα καθώς και κουμπιά Home και Mute.
Το ύψος του κεφαλιού για τους πίσω επιβάτες μπορεί να είναι περιορισμένο λόγω της δραματικής γραμμής οροφής, ενώ ο χώρος διαθέτει σύστημα ψυχαγωγίας με διπλή οθόνη καθώς και φωτισμό περιβάλλοντος στα πάνελ των θυρών. Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν επίσης να δουν τον ουρανό χάρη σε μια τεράστια πανοραμική γυάλινη οροφή. Μιλώντας για τεχνολογία, από τη Sony Honda Mobility είπε ότι στοχεύουν να εξοπλίσουν το αυτοκίνητο με πλοήγηση επαυξημένης πραγματικότητας. Αυτή η τεχνολογία βρίσκεται ήδη και σε άλλα αυτοκίνητα και πιθανότατα θα φτάσει σε πολλά περισσότερα πριν κυκλοφορήσει το μοντέλο παραγωγής το 2026. Όπως ίσως έχετε παρατηρήσει μέχρι τώρα, το πρωτότυπο της Afeela είναι εξοπλισμένο με μια ποικιλία από κάμερες και αισθητήρες μέσα και έξω. Η Sony Honda Mobility λέει ότι υπάρχουν συνολικά 45 και στοχεύουν να εξοπλίσουν το όχημα με ένα σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.
Προς το παρόν οι δύο εταιρίες δεν ανακοίνωσαν πολλά για τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου αλλά επιβεβαίωσαν ότι το πρωτότυπο έχει τετρακίνηση και αυτό συνεπάγεται εγκατάσταση διπλού κινητήρα. Η αυτονομία του Afeela είναι επίσης ένα μυστήριο, αλλά μια από τις εσωτερικές εικόνες δείχνει μια αυτονομία 377 χλμ με περίπου 75-80% φόρτιση.