Η Jaguar αποτίνει φόρο τιμής στις πρώτες E-Type, που κέρδισαν αγώνες, με ένα ζευγάρι νέα/ κλασικά μοντέλα. Πωλούνται ως ζευγάρι, μόλις 14 από τα κλασικά αυτοκίνητα θα πωληθούν σε επτά αγοραστές για να γιορτάσουν την πολύ ιδιαίτερη ιστορία των E-Type. Ελαφρώς τροποποιημένα για να γίνουν χρηστικά σε μοντέρνες συνθήκες οδήγησης, είναι εμπνευσμένα από τα δύο E-Type, που οδήγησαν στη νίκη τους Graham Hill και Roy Salvadori το 1961.
Η E-Type του Hill είναι βαμμένη σε χρώμα Oulton Blue και διαθέτει μια σειρά από εξωτερικές λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τον Άγγλο οδηγό. Διατηρεί τους χρωμιωμένους προφυλακτήρες, τους τροχούς με ακτίνες οι οποίοι έχουν το λογότυπο Jaguar Heritage. Στο εσωτερικό, έχει τιμόνι από ξύλο οξιάς, επένδυση Hardura εποχής και κόκκινη δερμάτινη επένδυση Bridge of Weir. Έχει επίσης χαραγμένο ανάμεσα στα δύο καθίσματα (από τον καλλιτέχνη Johnny "King Nerd" Dowell) τη σιλουέτα του αυτοκινήτου, τη διαδρομή του Oulton Park και μια σημαία εκκίνησης-τερματισμού. Το διάσημο απόφθεγμα του Graham Hill: «Σε έναν αγώνα το αυτοκίνητό μου γίνεται μέρος του εαυτού μου και γίνομαι μέρος του», υπάρχει επίσης στο αυτοκίνητο.
Επιπλέον υπάρχουν τα λογότυπα ZP στους δερμάτινους ιμάντες συγκράτησης της κουκούλας, στην τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και αλλού. Το αυτοκίνητο έχει επίσης χαραγμένο ένα μισό στεφάνι, το άλλο μισό βρίσκεται στο δεύτερο αυτοκίνητο Project ZP. Αυτό ξεφεύγει ακόμη περισσότερο από το πρωτότυπο, επειδή είναι ένα “fixed-head”, ενώ τα πρώτα αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν dropheads.
Η Jaguar για το αυτοκίνητο του Roy Salvadori αποφάσισε να ακολουθήσει το σχήμα με τη σκληρή οροφή. Έτσι θα τιμήσει το αγωνιστικό αυτοκίνητο που τερμάτισε στην πρώτη θέση στο Crystal Palace λίγες μόλις εβδομάδες μετά τη νίκη του Hill στο Oulton Park. Διαθέτει επίσης μια ποικιλία λεπτομερειών από το πρωτότυπο και ειδικά logo κατασκευασμένα από τους κοσμηματοπώλες Vaughtons. Στο εσωτερικό, διαθέτει δερμάτινη ταπετσαρία Dark Navy από τη Bridge of Weir, με τα δικά της χαρακτικά, όπως το σχήμα της πίστας αγώνων Crystal Palace και το παρατσούκλι του Salvadori, ο «Βασιλιάς των Αεροδρομίων».
Κάτω από το καπό, και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν έναν κινητήρα 3,8 λίτρων εποχής, που διαθέτει ψυγείο από αλουμίνιο και αποδίδει 269 PS. Διαθέτει επίσης ηλεκτρικό ανεμιστήρα ψύξης και ηλεκτρονική ανάφλεξη για καθημερινή χρήση και κιβώτιο πέντε ταχυτήτων με συγχρονισμό σε όλες τις σχέσεις και ελικοειδή κομμένα γρανάζια για πιο αθόρυβη λειτουργία. Το καθένα από τα μοντέλα χρειάστηκε 2.000 ώρες για να ολοκληρωθεί
Άλλες βελτιώσεις αφορούν σύστημα ψυχαγωγίας Jaguar Classic , με ραδιόφωνο DAB, συνδεσιμότητα Bluetooth και πλοήγηση. Κάθε ένα θα συνοδεύεται επίσης με ένα ειδικά κατασκευασμένο κράνος σε στυλ vintage εμπνευσμένο από τους Hill και Salvadori και μια δερμάτινη τσάντα αποθήκευσης που ταιριάζει με το εσωτερικό του οχήματος.
«Η E-type ZP Collection είναι ο απόλυτος φόρος τιμής στο θριαμβευτικό αγωνιστικό ντεμπούτο της E-type, μέρος της πλούσιας ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Jaguar», δήλωσε ο Paul Barritt, διευθυντής της Jaguar Classic.