Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | BMW |
Μοντέλο | X6M |
Power Train | Hybrid |
Με πολλές, στοχευμένες αλλαγές που αυξάνουν την απόδοση, τονίζουν την παρουσία και ενισχύουν τις ψηφιακές τους δυνατότητες έρχονται οι νέες BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition. Διαθέτουν έναν νέο V8 κινητήρα με τεχνολογία 48V και μέγιστη ισχύ 625 ίππους, ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση και σύστημα ελέγχου/λειτουργίας iDrive τελευταίας γενιάς, με κυρτή οθόνη BMW Curved Display και BMW Operating System 8.
Το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και ο εξηλεκτρισμός έχουν ως αποτέλεσμα μια ακόμη πιο άμεση παροχή ισχύος. Οι φρέσκες σχεδιαστικές πινελιές τονίζουν τη δυναμική και πολυτελή αίσθηση των δύο μοντέλων. Η ψηφιακή τεχνολογία δεν κάνει καλύτερο τον έλεγχο και τη λειτουργία, αλλά υποστηρίζει και τις εξελίξεις στον τομέα της αυτοματοποιημένης οδήγησης και των συστημάτων στάθμευσης.
Νέα τεχνολογία 48V
Η τελευταία γενιά του συστήματος κίνησης που χρησιμοποιείται στη νέα BMW X5 M Competition και τη νέα BMW X6 M Competition σηματοδοτεί το ντεμπούτο της τεχνολογίας 48V στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μάρκας. Ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο συμπαγές κέλυφος του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic παρέχει έως 9 kW/(12 ίππους) επιπλέον ισχύ και 200 Nm ροπής, ενώ λειτουργεί και ως μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στον στροφαλοφόρο άξονα. Η απαιτούμενη ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 48V, που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Η μπαταρία φορτίζεται μέσω της προσαρμοζόμενης ανάκτησης κατά την πέδηση και το ρολάρισμα.
Ο κινητήρας V8
Η τεχνολογία 48V συνδυάζεται με ένα νέο κινητήρα M TwinPower Turbo V8. Εκτός από την cross-bank πολλαπλή εξαγωγής, η μονάδα των 4,4-λίτρων διαθέτει τώρα επίσης ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα, περαιτέρω εξελιγμένη υπερτροφοδότηση, νέο αγωγό εισαγωγής αέρα, βελτιστοποιημένο σύστημα παροχής λαδιού και διαδικασία διαχωρισμού του λαδιού. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή 750 Nm μεταξύ 1.800 και 5.800 σ.α.λ. και παράγει μέγιστη ισχύ 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.
Η νέες BMW X5 M Competition και η BMW X6 M Competition επιταχύνουν από τα 0 έως τα 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Ο πιο ζωηρός χαρακτήρας του συστήματος κίνησης γίνεται αντιληπτός στις απότομες επιταχύνσεις. Το στάνταρ σύστημα εξάτμισης M Sport με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια προάγει την εμπειρία απόδοσης με έναν συναρπαστικό ήχο. Οι νέοι καταλυτικοί μετατροπείς, από την άλλη, συνεισφέρουν στις βελτιωμένες εκπομπές ρύπων του βενζινοκινητήρα.
Νέο κιβώτιο ταχυτήτων και ενεργό διαφορικό
Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται με τη βοήθεια μιας νέας έκδοσης του οκτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic με Drivelogic, το οποίο προσφέρει μια επιλογή τριών ρυθμίσεων όσον αφορά τις αλλαγές ταχυτήτων τόσο στην αυτοματοποιημένη όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, καλύτερο setup και ταχύτερη αμεσότητα στις αλλαγές σχέσεων.Τα νέα Sport SUV ενισχύουν τις επιδόσεις τους, με μία νέα τροποποιημένη έκδοση του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, που συνεργάζεται με το Ενεργό Διαφορικό M του πίσω άξονα. Το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να μεταβαίνει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD στη λειτουργία 4WD Sport, η οποία καθιστά δυνατή την εκτέλεση ελεγχόμενων Drift, κατανέμοντας την ισχύ με σαφή έμφαση στους πίσω τροχούς.
Αναρτήσεις /πλαίσιο
Τα συστήματα ανάρτησης προσφέρουν ένα εξαιρετικό εύρος δυνατοτήτων, από την απόλυτη σπορτίφ συμπεριφορά μέχρι την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την ρυθμιζόμενη ανάρτηση M Professional με νέας σχεδίασης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Μια τροποποιημένη εφαρμογή του συστήματος διεύθυνσης M Servotronic έχει ως αποτέλεσμα ένα λόγο υποπολλαπλασιασμού που ευνοεί ακόμη περισσότερο το δυναμικό χειρισμό. Τα φρένα M Compound λειτουργούν σε συνδυασμό με το τελευταίας γενιάς ενσωματωμένο σύστημα πέδησης σε μια διάταξη ειδική για μοντέλα M που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης του πεντάλ.
Τα δύο μοντέλα διατίθενται στάνταρ με τροχούς ελαφρού κράματος M 21-ιντσών μπροστά σε συνδυασμό με τροχούς αλουμινίου M 22 ιντσών πίσω. Οι σφυρήλατοι τροχοί M με τις ίδιες διαστάσεις διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός και περιλαμβάνουν μια νέα έκδοση σε φινίρισμα Jet Black.
Ξεχωριστή παρουσία
Τα δύο μοντέλα διαθέτουν πλέον νέους προβολείς LED matrix με προσαρμοζόμενο έλεγχο και αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας φώτων BMW Selective Beam. Κατόπιν παραγγελίας διατίθενται επίσης φώτα M Shadowline. Η μάσκα νεφρών της BMW έχει πλέον ολόμαυρο χρώμα, επιπλέον, η «μάσκα» και η κεντρική κάτω εισαγωγή αέρα σχηματίζουν τώρα μια ενιαία μαύρη περιοχή σχήματος Χ. Η πλαϊνή όψη προβάλλει την «καθαρή» σχεδιαστική γλώσσα των δύο μοντέλων και τις χαρακτηριστικές αναλογίες τους.
«M» cockpit με BMW Curved Display
Στο επίκεντρο των σχεδιαστικών αναβαθμίσεων του εσωτερικού των νέων X5 M και X6 M Competition βρίσκεται η κυρτή οθόνη BMW Curved Display, η οποία προσδίδει στο κλασικό M cockpit μια σύγχρονη νότα αποκλειστικότητας. Αποτελείται από μια οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών, με μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια να ενσωματώνει και τις δύο. Από την touch screen επιφάνεια της οθόνης ελέγχου ο οδηγός μπορεί να ελέγχει ψηφιακά πολλές λειτουργίες, με αποτέλεσμα έναν αισθητά μειωμένο αριθμό κουμπιών και χειριστηρίων.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά είναι η φαρδιά διακοσμητική επένδυση από λεπτό ξύλο Fineline Black με high-gloss μεταλλικό εφέ, η μπάρα φωτισμού περιβάλλοντος με εντυπωσιακό φωτισμό φόντου και την προσθήκη ενός λογοτύπου M στο γραφικό της, καθώς και το δερμάτινο τιμόνι M με τα νέα carbon χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Η λίστα βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M, προστατευτικά γονάτων, δερμάτινη επένδυση Merino και το σύστημα ήχου Harman Kardon Surround. Η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή Sky Lounge, το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και το νέο Travel & Comfort System είναι μερικά μόνο από τα προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού. Διατίθεται επίσης μια ευρεία γκάμα εξαρτημάτων BMW M Performance για το συγκεκριμένο μοντέλο από τη σειρά των Γνήσιων Αξεσουάρ BMW για το εξωτερικό και το εσωτερικό.
Συστήματα υποστήριξης οδηγού
Η άνεση και η ασφάλεια στις νέες BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition ενισχύονται από μια μεγαλύτερη ποικιλία αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης και στάθμευσης. Το εύρος λειτουργιών του στάνταρ συστήματος προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης έχει επεκταθεί, ώστε να μειώνει πλέον τον κίνδυνο σύγκρουσης με ποδηλάτες, πεζούς και επερχόμενα οχήματα σε μία στροφή. Η λειτουργία Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας έχει αναβαθμιστεί με την προσθήκη της δυνατότητας επιστροφής σε αυτή με υποβοήθηση διεύθυνσης. Η λίστα διαθέσιμων επιλογών περιλαμβάνει τώρα επίσης λειτουργίες όπως η Αυτόματη Υποβοήθηση Ορίου Ταχύτητας, η λειτουργία προειδοποίησης εξόδου, η Ενεργή Πλοήγηση, ο έλεγχος ταχύτητας διαδρομής, η αναγνώριση φωτεινών σηματοδοτών (δεν είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές) καθώς και τα συστήματα Emergency Stop Assistant και Lane Change & Merging Assistant.
Το νέο προαιρετικό σύστημα Parking Assistant Professional επιτρέπει τον έλεγχο αυτοματοποιημένων ελιγμών εισόδου και εξόδου από χώρους στάθμευσης - καθώς και άλλων ολοκληρωμένων ελιγμών που καλύπτουν απόσταση έως και 200 m - από το εξωτερικό του οχήματος, μέσω της εφαρμογής My BMW App σε ένα Apple iPhone. Ο οδηγός μπορεί να ελέγχει κάθε ελιγμό είτε από το εσωτερικό του οχήματος είτε από απόσταση, ενώ παρακολουθεί το περιβάλλον του οχήματος.