Ναι είναι πολύ αργά για ένα μοντέλο παραγωγής από το Βόλφσμπουργκ με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οπότε το σπορ αυτοκίνητο της VW θα είναι ηλεκτρικό και ίσως δημιουργήσει μία νέα σειρά προϊόντων.
Η είδηση ήταν κρυμμένη σε ένα μία κατά τα άλλα ήπια έκθεση σχετικά με την πλήρη εισαγωγή της ανάπτυξης ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης, η οποία κυκλοφόρησε εσωτερικά στην εταιρία. Η έκθεση αποτελούσε ενημέρωση στελεχών και στο τέλος της περιέγραφε τη δυνατότητα ενός ισχυρού συστήματος μετάδοσης κίνησης σε μια εφαρμογή σε σπορ αυτοκίνητα. Εκτός από την ανάπτυξη των δικών της στοιχείων μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρων, η VW έχει πλέον αναλάβει την ανάπτυξη παλμικών μετατροπέων και συστημάτων διαχείρισης θερμότητας. Αυτό ανοίγει τη δυνατότητα εφαρμογών σε κανονικά ηλεκτρικά και σπορ αυτοκίνητα.
Για το σκοπό αυτό, η VW εργάζεται ήδη σε αυτήν την πολλά υποσχόμενη τεχνολογία και λέει ότι θα την έχει έτοιμη, για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων που θα υποστηρίζονται από μια εξέλιξη της σημερινής πλατφόρμας MEB. Η γερμανική μάρκα λέει ότι θα είναι δυνατό ένα σπορ αυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων με περισσότερους από 680 ίππους, τιμή η οποία είναι ακριβώς ίδια με της Porsche Taycan Turbo.
Εσωτερικά γνωστή ως MEB Evo, η αναθεωρημένη πλατφόρμα θα βοηθήσει τη VW να μειώσει το κόστος που σχετίζεται με την ανάπτυξη έως και 20%. Βέβαια εδώ προτεραιότητα έχουν τα SUV, sedan και hatchback προτού προστεθεί ένα σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα. Ως τώρα κοιτάζοντας το VW Group στο σύνολό του, το πρώτο αποκλειστικό ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αναμένεται να εμφανιστεί το 2025 όταν η Porsche θα παρουσιάσει την αντικατάσταση των 718 Boxster/Cayman .