Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Toyota |
Μοντέλο | Supra |
Segment | Sportscars |
Power Train | Βενζίνη |
Αφού συνδύασε τον εξακύλινδρο κινητήρα της Supra με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, η Toyota έχει στρέψει τώρα την προσοχή της στην δημιουργία ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Πριν από τρία χρόνια αποκαλύφθηκε, η Supra GT4 η οποία ξεκίνησε την πρώτη της πλήρη αγωνιστική σεζόν το 2020, με περισσότερα από 50 μοντέλα να έχουν αγωνιστεί σε όλο τον κόσμο και να έχουν κερδίσει 11 εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα.
Οι μηχανικοί της Toyota Gazoo Racing εφάρμοσαν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο το αυτοκίνητο επιβραδύνει και κινείται στις πίστες μετά από πληροφορίες που έδωσαν οι αγωνιζόμενοι. Επιπλέον, ο κινητήρας των 3,0 λίτρων απόκτησε περισσότερη ιπποδύναμη και καλύτερη καμπύλη ροπής, μαζί με βελτιωμένη ψύξη. Η Supra GT4 Evo διαθέτει επανασχεδιασμένα φρένα με αναβαθμονομημένο ABS και αναρτήσεις KW τελευταίας γενιάς. Επιπλέον, το αγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών 2023 έχει μια διαφορετικές αντιστρεπτικές ράβδους για βελτιωμένη σταθερότητα κατά τις στροφές υψηλής ταχύτητας.
Θα δούμε την Supra GT4 Evo σε δράση για πρώτη φορά τον Ιανουάριο στις 24 ώρες της Daytona στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος IMSA Michelin Pilot Challenge. Το βιβλίο παραγγελιών άνοιξε και η Toyota Gazoo Racing ζητά 186.000 ευρώ, χωρίς φόρους. Οι αναβαθμίσεις αφορούν και τα παλαιότερα αυτοκίνητα, που ήδη αγωνίζονται.
Όσο αφορά τα μοντέλα παραγωγής, περιμένουμε υπομονετικά να υλοποιηθούν οι φήμες για μία Supra GRMN. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως για αυτό το μοντέλο η Toyota, θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα «S58» της BMW με πάνω από 500 ίππους αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο.