Στην έκτη του γενιά, το Mitsubishi L200 παραμένει ένα άκρως ικανό και αξιόπιστο αυτοκίνητο-εργαλείο, που μπορεί να μεταφέρει παντού το φορτίο και τους επιβάτες του, και όταν λέμε παντού, εννοούμε σε κάθε είδους οδόστρωμα, χωματόδρομο, μονοπάτι και χωράφι. Το κατά 51% βελτιωμένο του πλαίσιο χάρη στην χρήση κατεργασμένου χάλυβα υψηλής αντοχής, η προσθήκη ενός έκτου φύλλου στην ανάρτηση του πίσω άξονα και ο προηγμένος 2.2lt diesel κινητήρας που αποδίδει 150Ps στις 3.500rpm και 40,8kgm ροπής στις 2.000rpm είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της έκτης γενιάς.
Back in black
Το ήδη καλά εξοπλισμένο L200 αποκτά μια επιπλέον επιλογή για την έκδοση Double Cab, που ανεβάζει το επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο πλέον δεν έχει τίποτα να ζηλέψει ακόμα και από premium SUV. Προσφέρει ότι και η μέχρι στιγμής ακριβή έκδοση Instyle Plus, με επιπλέον στοιχεία που μεταμορφώνουν αρκετά την καμπίνα και όχι μόνο του L200.
Η έκδοση Black Edition ξεχωρίζει οπτικά από την μαύρη βαφή στην χαρακτηριστική μάσκα Dynamic Shield, στα πλαϊνά σκαλοπάτια, τα οποία είναι και αυτά μαύρα, όπως και τα καλύμματα των καθρεπτών, τον πίσω προφυλακτήρα, τα φανάρια, ένα μικρό spoiler τοποθετημένο στην μάσκα και τις χειρολαβές των θυρών. Επιπλέον έχει roll-bar στην καρότσα, καθώς και ένα ελαστικό κάλυμμα που προστατεύει το φορτίο. Στο εσωτερικό θα συναντήσουμε πλέον δερμάτινο σαλόνι με πορτοκαλί ραφές και στο ίδιο μοτίβο είναι το τιμόνι, ο επιλογέας ταχυτήτων καθώς και το χειρόφρενο. Το L200 Black Edition έρχεται σε τέσσερις αποχρώσεις, την Jet Black Mica, στην Sunflare Orange Pearl, την White Diamond και την Graphite Grey Metallic που ήταν βαμμένο και το αυτοκίνητο της δοκιμής. Και τι εξοπλισμό δίνει; Κρατηθείτε. Εκτός από τις ζάντες αλουμινίου των 18in οι οποίες είναι και αυτές σε μαύρο χρώμα, το Black Edition περιλαμβάνει φώτα ημέρας και προβολείς LED με αυτόματη ρύθμιση ύψους, φώτα ομίχλης, θερμαινόμενα καθίσματα, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας και πανοραμικής όψης Multi Around Monitor 360ο, Link Display Audio με οθόνη αφής 7in με δυνατότητες σύνδεσης smartphone μέσω Bluetooth, Android Auto και Apple CarPlay, καθώς και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας με Lane Departure Warning, Forward Collision Mitigation, Rear Cross Traffic Alert, Blind Spot warning και αρκετά πράγματα ακόμα που θα κάνουν αρκετούς ιδιοκτήτες SUV να ζηλέψουν!
Πληθωρικό!
Με το συνολικό του μήκος να φτάνει στην έκδοση με την μεγάλη καμπίνα Double Cab τα 5.305mm, το πλάτος τα 1.815mm και το ύψος τα 1.780mm, το L200 μόνο απαρατήρητο δεν περνάει. Το δε τεράστιο μεταξόνιο των 3.000mm, υπόσχεται εξαιρετικά άνετους χώρους στην καμπίνα του, αλλά και έναν άκρως ικανοποιητικό χώρο φόρτωσης. Στην Double Cab έκδοση ο χώρος φόρτωσης έχει 1.520mm μήκος, ενώ στην Club Cab είναι στα 1.850mm, με το ωφέλιμο πλάτος να είναι στα 1.470mm και το ύψος στα 475mm. Το φορτίο που μπορεί να σηκώσει η καρότσα φτάνει τα 1.080kg, ενώ η ελκτική ικανότητα του L200 με φρένα φτάνει τα 3.100kg. Το δε συνολικό βάρος του φτάνει τα 2.035kg.
Η καμπίνα θυμίζει περισσότερο το εσωτερικό ενός SUV και όχι ενός φορτηγού, έχοντας άνετα καθίσματα, αν και στερούνται ελαφρά σε πλευρική στήριξη, εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια και καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, με μοναδική εξαίρεση το πίσω μέρος, κάτι αναμενόμενο άλλωστε, αφού η καρότσα μπαίνει στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με την πανοραμική κάμερα. Στο εσωτερικό οι χώροι είναι επαρκείς ακόμα και για πέντε ενήλικες επιβάτες, που θα βρουν άφθονο χώρο ακόμα και στις πίσω θέσεις, τόσο για τα κεφάλια, όσο και για τα γόνατά τους. Επίσης οι διάσπαρτες θήκες σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, αλλά και οι θύρες USB εμπρός και πίσω, προσφέρουν επιπλέον βαθμούς στην άνεση του L200. Η ηχομόνωση επίσης είναι σε πολύ καλό επίπεδο και λίγοι είναι οι ήχοι που θα περάσουν στο εσωτερικό του, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες.
Άκρως ικανό!
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του L200 είναι αξιέπαινες. Με γωνία προσέγγισης στις 30ο, γωνία ράμπας στις 24ο και διαφυγής στις 22ο, αλλά και με τα 205mm της ελάχιστης απόστασης από το έδαφος, λίγα είναι τα σημεία που θα ζορίσουν το μεγάλο pick-up της Mitsubishi. Έχοντας επιπλέον σαν όπλο το κεντρικό Torsen διαφορικό, την τετρακίνηση Super select 4WD-II, με επιλογή για κοντές σχέσεις και με το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα του πίσω διαφορικού με τις επιλογές 4HLc και 4LLc, η πιο δύσβατη διαδρομή που έχετε στο μυαλό σας, γίνεται κυριολεκτικά παιχνιδάκι. Επιπλέον έχει διαθέσιμα τα προγράμματα οδήγησης Mud, Gravel, Rock και Sand, διαθέτει Hill Descent Control, ενώ η εμπλοκή της τετρακίνησης μπορεί να γίνει ακόμα και εν κινήσει σε ταχύτητες μέχρι 100km/h.
Με αυτά τα «όπλα» το L200 μπορεί να πάει παντού χωρίς να προβληματίσει ποτέ τον οδηγό του. Δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο που θα το ζορίσει και ακόμα πιο δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο που δεν θα μπορέσει να το ξεπεράσει. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως ακόμα και στον πιο σκληρό και γεμάτο πέτρες δρόμο που θα βρεθεί το L200, η ανάρτησή του που χρησιμοποιεί γόνατα MacPherson εμπρός και φύλλα σούστας πίσω, λειτουργεί πάρα πολύ καλά και απορροφάει σχεδόν όλους τους κραδασμούς με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μετακινούνται αρκετά άνετα. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πώς συμπεριφέρεται σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο το L200. Μπορεί το τιμόνι να είναι λίγο ασαφές και με όχι ιδιαίτερα καλή αίσθηση, όμως δεν υπάρχει το χαρακτηριστικό φαινόμενο της «πλεύσης» του πίσω μέρους ειδικά όταν δεν υπάρχει φορτίο, που συναντάμε σε παρόμοιας φιλοσοφίας οχήματα. Παρά το αρκετά τετράγωνό του σχήμα και τα πίσω φύλλα σούστας, το L200 μπορεί να ταξιδέψει και με ταχύτητες που φτάνουν ακόμα και τα 140km/h, χωρίς κανένα πρόβλημα. Η έκδοση της δοκιμής ήταν εξοπλισμένη με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, που συνδυάζεται ιδανικά με τον 2.2lt κινητήρα και του επιτρέπει να έχει μία μέση τιμή κατανάλωσης που φτάνει τα 10,5lt/100km με φυσιολογική οδήγηση, η οποία όμως μπορεί να ανέβει λίγο, ακόμα και να περάσει τα 11lt/100km αν ζοριστεί σε σκληρές εκτός δρόμου διαδρομές. Τα φρένα του που αποτελούνται από μεγάλους αεριζόμενους δίσκους των 320mm εμπρός και από ταμπούρα 295mm πίσω, σπάνια θα εμφανίσουν σημάδια κόπωσης, ακόμα και με παρατεταμένη χρήση και με την καρότσα φορτωμένη.
Δούλεψε με στυλ!
Η τιμή της έκδοσης Black Edition είναι λίγο τσιμπημένη, αφού ξεκινάει από τα €37.700 για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με το αυτόματο όπως ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής, φτάνει τα €39.700. Βέβαια, είναι δικαιολογημένη αν σκεφτούμε τον επιπλέον εξοπλισμός τόσο σε αμάξωμα και εσωτερικό όσο και σε συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Σκληροτράχηλο και δυναμικό, το L200 Black Edition παραμένει ένας αξιόπιστος σύμμαχος στο πλευρό του επαγγελματία, που πλέον του προσφέρει και έξτρα ανέσεις που θα κάνουν την διαβίωση μαζί του ακόμα πιο άνετη και στυλάτη!
Τιμή βασικής έκδοσης L200 Black Edition MT Double Cab: €37.700 Τιμή έκδοσης δοκιμής L200 Black Edition AT Double Cab: €39.700
Μας άρεσε | Δεν μας άρεσε |
---|---|
Αντοχή στη σκληρή χρήση | Ορατότητα προς τα πίσω |
Πρακτικότητα | |
Οδηγική συμπεριφορά | |
Άνετοι χώροι | |
Ποιότητα κατασκευής | |
Design |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | ||
---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||
Τύπος | Τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας σε σειρά με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο | |
Κυβισμός | 2.268cc | |
Διάμετρος x Διαδρομή | 86mm x 97,6mm | |
Σχέση Συμπίεσης | 14,4 | |
Τροφοδοσία | Common rail, υπερτροφοδότης καυσαερίων | |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Κίνηση | Κατά επιλογή σε όλους τους τροχούς | |
Κιβώτιο | Αυτόματο έξι σχέσεων | |
Διαφορικό | Με κεντρικό κλείδωμα | |
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||
Μήκος (mm) | 5.305 | |
Ύψος (mm) | 1.780 | |
Πλάτος (mm) | 1.815 | |
Μεταξόνιο (mm) | 3.000 | |
Βάρος (kg) | 2.035 | |
Χώρος φόρτωσης (kg) | 1.080 | |
Μέγιστη ελκτική ικανότητα (kg) | 3.100 | |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Εμπρός | Διπλά ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός | |
Πίσω | Άκαμπτος άξονας, φύλλα σούστας, αντιστρεπτική δοκός | |
ΦΡΕΝΑ | ||
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι 320mm με διπίστονες δαγκάνες | |
Πίσω | Ταμπούρα 295mm | |
ΤΡΟΧΟΙ | ||
Ζάντες | 7.5J x 18in | |
Ελαστικά | 265/60 | |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ | ||
Ονομαστική Ισχύς (Ps/rpm) | 150/3.500 | |
Ονομαστική ροπή (kgm/rpm) | 40,8 /2.000 | |
0-100km/h (sec) | - | |
Τελική Ταχύτητα (km/h) | 174 | |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ | ||
C02 κατά WLTP (gr/km) | 231 | |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ WLTP | ||
Ονομαστική κατανάλωση (lt/100km) | 9,7 | |
Κατανάλωση δοκιμής (lt/100km) | 10,5 |