Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής, αποφασίστηκε η μείωση του ορίου ταχύτητας για την Λεωφόρο Βουλιαγμένης από τα 80km/h που ίσχυε μέχρι σήμερα, στα 70km/h, από το ύψος της Λεωφόρου Αλίμου, μέχρι και την συμβολή της με την Ποσειδώνος.
Η μείωση του ορίου ταχύτητας θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των ατυχημάτων με τραυματισμό κατά 10% και των θανατηφόρων κατά 20%, μείωση της πιθανότητας ατυχήματος από 32% στην ταχύτητα των 80 χλμ/ώρα, σε 4,5% που αντιστοιχεί στα 70 χλμ/ώρα, ενώ θα υπάρξουν οφέλη σχετιζόμενα με το περιβάλλον, όπως η μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, μονοξείδιου του άνθρακα, σχηματισμού όζοντος, υδρογονανθράκων και σωματιδίων και μείωση θορύβου.
Ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης δήλωσε πως: «Προτεραιότητά μας είναι η προάσπιση της ασφάλειας των πολιτών και ταυτόχρονα να προστατεύσουμε το περιβάλλον με στοχευμένες δράσεις, προσαρμοσμένες στις σύγχρονες οδικές ανάγκες. Η Περιφέρεια Αττικής – εναρμονιζόμενη με τις σύγχρονες επιστημονικές απαιτήσεις και διεθνείς πρακτικές – θα συνεχίσει συστηματικά να ελέγχει και να μελετά τα όρια ταχύτητας στους κυκλοφοριακούς άξονες , ειδικά αυτά που έχουν καθορισθεί αρκετά χρόνια πριν , προκειμένου να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, στη κατεύθυνση καλύτερων συνθηκών οδικής ασφάλειας στην Αττική. Να σημειωθεί πως στο τμήμα της λεωφόρου Βουλιαγμένης από τη διασταύρωση με τη λεωφόρο Αλίμου μέχρι την Ποσειδώνος, το όριο ταχύτητας έχει καθοριστεί στα 80 χλμ/ώρα, ενώ αντίθετα σε όλο το υπόλοιπο τμήμα της λεωφόρου Βουλιαγμένης το όριο είναι 70 χλμ/ώρα. Το όριο των 80 χλμ/ώρα που ισχύει σήμερα, έχει καθιερωθεί τουλάχιστον 25 χρόνια πριν , όταν κατά μήκος του συγκεκριμένου οδικού τμήματος υπήρχαν ελάχιστες δραστηριότητες. Σήμερα η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική, με πλήθος δραστηριοτήτων , με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο και ποικιλόμορφη σύνθεση κυκλοφορίας. Έπρεπε επομένως να επαναξιολογηθεί και να επαναπροσδιοριστεί το όριο ταχύτητας της οδού με τα νέα δεδομένα»