Η BMW συνέχισε να μειώνει συστηματικά τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων της, με βάση προκαταρκτικούς εσωτερικούς υπολογισμούς, μείωσε τις εκπομπές CO2 του στόλου του στην Ε.Ε. πάνω από 9% από το 2021 μέχρι το 2022.
Με εκπομπές 105 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP (2021: 115,9 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο), βάσει προκαταρκτικών υπολογισμών για το 2022, η εταιρεία ξεπέρασε για άλλη μια φορά το όριο-στόχο που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση EU27+2 (Ε.Ε., Νορβηγία, Ισλανδία) των 127 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο κατά 22 γραμμάρια. Εκτός από την αύξηση της αποδοτικότητας των οχημάτων, η μείωση των εκπομπών μπορεί να αποδοθεί σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχημένη εφαρμογή της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της εταιρείας.
Το BMW Group πούλησε συνολικά περισσότερα από 215.000 ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως το 2022 - αύξηση σχεδόν 108%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν σχεδόν το 9% των συνολικών πωλήσεων πέρυσι. Ο στόχος είναι να αυξηθεί αυτό το ποσοστό στο 15% το 2023. Το BMW Group στοχεύει επίσης περισσότερο από το 50% του όγκου των πωλήσεών του να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το αργότερο μέχρι το 2030. Έγινε μάλιστα ο πρώτος Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων που συμμετείχε στην καμπάνια Business Ambition for 1,5° C η οποία ξεκίνησε από την πρωτοβουλία Science-Based Targets Initiative και δεσμεύεται στον στόχο της πλήρους κλιματικής ουδετερότητας σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα.
Ως επόμενο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 40% ανά όχημα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής - αλυσίδα εφοδιασμού, παραγωγή και φάση χρήσης - από τα επίπεδα του 2019 έως το 2030.