Η Porsche αυτή ονομάζεται 356 3000 RR και έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Αρχικά το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε από τον Αυστριακό Viktor Grahser, έναν μηχανικό αεροσκαφών που ζούσε στην Αυστραλία και ήταν ένας από τους ιδρυτές του club Australian Porsche 356 Register. Όταν βγήκε στη σύνταξη, επέστρεψε στη χώρα του φέρνοντας μαζί του τόσο αυτή την 356, όσο και άλλες δύο με τους κανονικούς τους κινητήρες. Η 356 3000 RR ήταν αρχικά μια 356 B Roadster, κατασκευής του 1959, στην οποία τοποθέτησε τον 3.0lt flat-six κινητήρα της 930 Turbo. Μετά την επιστροφή του στην Αυστρία, ο Grahser κράτησε την 356 3000 RR σε ένα container μαζί με μια άλλη 356, μέχρι που αρρώστησε βαριά και κατόπιν πέθανε. Όσο καιρό ήταν άρρωστος, άνοιγε σε τακτά διαστήματα το container και, καθισμένος σε μια πτυσσόμενη καρέκλα, παρατηρούσε το αγαπημένο του project αναλογιζόμενος ότι χρειαζόταν ένα καλό restoration. Μετά τον θάνατό του, η εταιρεία Diez Classic πήρε τις τρεις 356 και τις ανακατασκεύασε πλήρως. Συγκεκριμένα, την 3000 RR την έκανε αριστεροτίμονη, ενώ την έβαψε στην απόχρωση slate gray, με κόκκινο εσωτερικό. Όταν ολοκληρώθηκε το restoration, o Rafael Diez, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, ζήτησε από τον Walter Rohrl να δοκιμάσει στο δρόμο την 356. Ο θρύλος των Ράλι ενθουσιάστηκε από τον τρόπο που ήταν ζυγισμένο το αυτοκίνητο, από τη δύναμη του κινητήρα και από τη μοναδικότητά του και έτσι το αγόρασε και το πρόσθεσε στην εντυπωσιακή συλλογή του.