Ο βελτιωτής των Mercedes Vath δίνει επιπλέον 69 ίππους στον δίλιτρο turbo κινητήρα και η CLA αποδίδει 490 ίππους. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος της AMG, που τοποθετεί η Mercedes στα compact μοντέλα της και πρόσφατα και στην νέα C63, είναι ένας από τους κινητήρες παραγωγής με την απόλυτη υψηλότερη απόδοση ανά λίτρο. Αλλά αυτό δεν εμποδίζει τον βελτιωτή Vath να «δίνει» ακόμη περισσότερη ισχύ στον κινητήρα.
Ο ειδικός της Mercedes Vath από το Hosbach έβαλε ένα νέο, βελτιωμένο για τη ροή σύστημα εισαγωγής στον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, τροποποίησε το λογισμικό ελέγχου του κινητήρα και έτσι μεγάλωσε την ισχύ για επιπλέον 69 ίππους. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 120 Nm. Έτσι με 490 ίππους και 620 Nm ροπής, χάρη και στην τετρακίνηση επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ/ώρα σε 3,7 αντί για τα τυπικά 4,0 δευτερόλεπτα.
Για να διασφαλίσει ότι η απόδοση παραμένει διαχειρίσιμη, η Vath αναβαθμίζει επίσης το σύστημα πέδησης. Οι δίσκοι 390 αντικαθιστούν τους τυπικούς δίσκους 350 στον μπροστινό άξονα. Επιπλέον, χρησιμοποιούνται δαγκάνες έξι εμβόλων. Για ακόμη πιο καλή οδική συμπεριφορά, η Vath εξοπλίζει την CLA με 20 χιλιοστά χαμηλότερα ελατήρια. Οι τροχοί είναι 20 ιντσών με ελαστικά 265/30, που αντικαθιστούν τις στοκ ζάντες 19 ιντσών.