Η Mercedes‑Benz βελτίωσε ακόμα περισσότερο την ηγετική της θέση ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο στη φετινή κατάταξή της στα «Best Global Brands 2023». Μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ, η Mercedes-Benz αναρριχήθηκε φέτος στην έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο.
Η αύξηση της αξίας της μάρκας κατά εννέα τοις εκατό (9%) φέτος, υπογραμμίζει τη συνεπή μετατροπή της σε μια εμβληματική μάρκα που εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την βιωσιμότητα που την χαρακτηρίζουν.
Με την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας το 2021, άλλαξε και ο πυρήνας της μάρκας. Η Mercedes-benz εκφράζεται πλέον το μότο «Desire for Iconic Luxury» («Επιθυμία για Εμβληματική Πολυτέλεια»).
Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά: τις ισχυρές της ρίζες ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και δημιουργός εμβληματικών μοντέλων και το καινοτόμο πνεύμα με το οποίο η Mercedes‑Benz οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση.
Εστιάζει περισσότερο από ποτέ στη λάμψη της μάρκας, η οποία επιφέρει τη διαμόρφωση της κουλτούρας της και αναπτύσσεται προσεκτικά, ενώ εξακολουθεί να τιμά την κληρονομιά της μάρκας. Στόχος είναι να διαμορφώσει την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας τα πιο επιθυμητά οχήματα και υπηρεσίες στον κόσμο.