Το πιο κοντινό στη Formula 1, που συνήθως φτάνει μια Mercedes S-Class είναι να μεταφέρει τους οδηγούς στην πίστα, αλλά η Mercedes-AMG λέει ότι η τεχνολογία της F1 βοηθά να γίνει η S63 E Performance η πιο ισχυρή S-Class στην ιστορία της.
Η παλαιότερη S63 (2017-20) μετά το facelift απέδιδε 612 ίππους κάτι που διατηρείται και στο νέο μοντέλο. Εδώ προσθέστε τους 190 ίππους από το υβριδικό σύστημα και θα έχετε ένα σύνολο 802 ίππων και μία τεράστια τιμή ροπής 1.430 Nm. Προς το παρόν δεν θα υπάρχει V12 S65 αυτή τη φορά, αλλά είναι πιθανό η Mercedes να απελευθερώσει ακόμα περισσότερους… ίππους από υβριδική διάταξη για να δημιουργήσει ένα V8 S65.
Για τα 0-100 χλμ/ώρα η νέα Mercedes-AMG S63 Hybrid, θέλει 3,3 δευτερολέπτα, (1,5 δευτερόλεπτο μπροστά από την S580 των 503 ίππων και ακόμη και 1,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τη Mercedes-Maybach S680 των 612 ίππων,τη μοναδική S-Class με V12 μοτέρ με το AMG Driver's Package.
Από την άλλη πλευρά, η αερανάρτηση με ηλεκτρομηχανικές αντιστρεπτικές ράβδους, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιέυνση κεραμικά φρένα και ακόμη και ενεργές βάσεις κινητήρα, διατίθενται στάνταρ. Επίσης η νέα S63 «φορά» τη μάσκα Panamericana.
Άλλες οπτικές βελτιώσεις ειδικά για την AMG περιλαμβάνουν τον μπροστινό προφυλακτήρα «σχεδιασμού jet-wing» με τις μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης, τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με διάμετρο έως 21 ιντσών (οι 20σάρες είναι στάνταρ) και ένα κόκκινο -τονισμένο σήμα «S63» στο καπό του πορτμπαγκάζ.
Εσωτερική ισορροπία
Το τετραθέσιο εσωτερικό αποκτά επίσης μια λεπτή μεταμόρφωση με χαρακτηριστικά AMG. Τα καθίσματα/πολυθρόνες έχουν ταπετσαρίες και ραφές κατά παραγγελία της AMG, συν λογότυπα AMG στα προσκέφαλα, και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτουν γραφικά AMG και μοναδικές οθόνες ειδικά σχεδιασμένες για το μοντέλο.
Υπάρχει επίσης ένα διακριτικά διαφορετικό τιμόνι AMG με επιλογές για την εναλλαγή μεταξύ των τεσσάρων επιπέδων φόρτισης από τα φρένα και επτά τρόπων οδήγησης Dynamic Select. Αυτά τα προγράμματα οδήγησης έχουν φυσικά και τις επιλογές Sport & Sport+ που κρατούν τον V8 διαρκώς σε λειτουργία, έως και Ηλεκτρικό, το οποίο τον κρατά μόνιμα εκτός ενώ αντικαθιστά και τον ήχο με ένα ηλεκτρονικό βουητό χαμηλής συχνότητας που ακούγεται τόσο μέσα όσο και έξω από το αυτοκίνητο σε χαμηλές ταχύτητες.
Περιέργως, το αυτόνομο σύστημα Drive Pilot Level 3 της Mercedes , το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην κανονική S-Class στη Γερμανία και θα κυκλοφορήσει σύντομα σε άλλες περιοχές, δεν θα είναι διαθέσιμο στο S63 αρκετούς μήνες μετά την κυκλοφορία του. Το σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να ταξιδεύουν σε ορισμένα τμήματα του δρόμου με ταχύτητα έως και 60 χλμ/ώρα ενώ παρακολουθούν ταινίες ή εργάζονται.
Η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει τιμές για τη νέα S63 E Performance