Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Toyota |
Μοντέλο | C-HR |
Το συμπαγές SUV διαθέτει νέο στυλ, που δείχνει εξέλιξη και θα είναι διαθέσιμο με υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα. Το C-HR, που κυκλοφορεί παρουσιάστηκε το 2016 και ανανεώθηκε το 2019. Έτσι το 2023 είναι, θεωρητικά, η ιδανική εποχή για μια νέα γενιά αλλαγών. Το SUV αποδείχθηκε αρκετά δημοφιλές για την αγορά της Ευρώπης, γι' αυτό και η Toyota αποφάσισε να συνεχίσει με την ίδια συνταγή όσον αφορά την εξωτερική του σχεδίαση και τις αντισυμβατικές αναλογίες για την κατηγορία. Όπως και ο προκάτοχός του, το C-HR Prologue δημιουργήθηκε από το στούντιο ED2 της Toyota στη Νότια Γαλλία.
Το νέο C-HR είναι μια εξέλιξη της ιδέας του μικρού SUV που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2021 μαζί με πολλά άλλα πρωτότυπα. Μικρές αλλαγές στους προφυλακτήρες, το σχήμα της οροφής και τους τροχούς το φέρνουν πιο κοντά στην παραγωγή, επιβεβαιώνοντας αυτό που είχαμε δει πρόσφατα στα σχέδια διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που είχαν διαρρεύσει.
Το εμπρός μέρος (σε στυλ «σφυρί» με προβολείς full-LED) δανείζεται πολλά στοιχεία από τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα της Toyota, δείχνοντας τη σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο προφυλακτήρας έχει μαύρα στοιχεία που περιβάλλουν μία μεγάλη εισαγωγή αέρα που καλύπτεται για καλύτερη αεροδυναμική. Το προφίλ έχει μικρά παράθυρα που θυμίζουν το C-HR που κυκλοφορεί και περισσότερη ένταση στα πίσω και στις ισχυρές κολόνες C.
Οι τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου σε συνδυασμό με τους κοντύτερους πρόβολους και το πίσω παρμπρίζ με μεγάλη κλίση κάνουν το SUV να φαίνεται πιο σπορ και πιο συμπαγές σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της Toyota επέλεξαν μια τριχρωμία, συνδυάζοντας μια μεταλλική ασημί απόχρωση για το αμάξωμα, μαύρο για το πίσω τμήμα και τόνους κίτρινου στους προφυλακτήρες και την πίσω αεροτομή.
Η Toyota δεν έδειξε φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά ισχυρίζεται ότι είναι «πιο ευρύχωρο και πρακτικό» από πριν. Είναι επίσης ασφαλές να υποθέσουμε ότι το νέο C-HR θα έχει περισσότερη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων μεγαλύτερων οθονών στο ψηφιακό πιλοτήριο, αν και τα μαύρα παράθυρα του concept δεν μας επιτρέπουν να κοιτάξουμε μέσα.
Η εταιρεία δεν έδωσε πληροφορίες ή λεπτομέρειες σχετικά με την πλατφόρμα και τα κινητήρια σύνολα, αν και επιβεβαίωσε ότι το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο σε υβριδικές και plug-in υβριδικές μορφές. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι το τρίτο PHEV της Toyota στην Ευρώπη, μετά το RAV4 και το Prius. Πολύ πιθανόν το SUV θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της αρχιτεκτονικής TNGA-C του ελαφρώς μεγαλύτερου Corolla Cross και του νέου Prius.
Δεν γνωρίζουμε αν η Toyota θα κατασκευάσει επίσης μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς όπως αυτή που παράγεται στην Κίνα με βάση το απερχόμενο μοντέλο.
Η παραγωγή του νέου Toyota C-HR θα γίνει στην Τουρκία, όπως και το σημερινό μοντέλο. Τα πακέτα μπαταριών θα συναρμολογηθούν σε μια εγκατάσταση που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί στην Ευρώπη χρησιμοποιώντας εισαγόμενες μπαταρίες.