Έχουν περάσει επτά χρόνια από την πρώτη παρουσίαση της F-Pace. Παρά την… ηλικία της, το πρώτο SUV της Jaguar δεν φαίνεται ξεπερασμένο. Με το νέο μοντέλο να το περιμένουμε το 2024, οι πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις καλύπτουν τη σχεδίαση, την τεχνολογία και τα υλικά, ενώ η P400e αποκτά αναβαθμισμένη μπαταρία.
Χάρη σε ένα μεγαλύτερο πακέτο ιόντων λιθίου 19,2 kWh, το plug-in υβριδικό F-Pace θα καλύπτει πλέον 65 χιλιόμετρα με ηλεκτρική ενέργεια στον κύκλο WLTP, (μία αύξηση πάνω από το 20%). Οι ιδιοκτήτες μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία στο 80% τοις εκατό σε μισή ώρα μέσω φόρτισης 35 kW συνεχούς ρεύματος, ενώ το 100% της φόρτισης από ένα wallbox 7 kW AC διαρκεί δύο ώρες και 30 λεπτά.
Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις F-Pace, η P400e διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Με 404 ίππους και 640 Nm ροπής, το εξηλεκτρισμένο SUV χρειάζεται 5,3 δευτερόλεπτα για να φτάσει 0-100 χλμ/ώρα από στάση.
Για το μοντέλο του 2024, η γκάμα έχει περισσότερα επίπεδα εξοπλισμού με τις εκδόσεις R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT και SVR. Ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοπλισμού, όλα τα SUV F-Pace διαθέτουν ζάντες 19 ιντσών, ψηφιακό ταμπλό οργάνων ελέγχου και σύστημα ψυχαγωγίας Pivi Pro με φωνητικό έλεγχο Alexa, καθώς και ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Από την έκδοση R-Dynamic SE και… πάνω, η Jaguar προσθέτει γυαλιστερές μαύρες εξωτερικές λεπτομέρειες στα μοντέλα.