Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Peugeot |
Μοντέλο | 5008 |
Segment | C-SUV |
Μετά το 3008, η Peugeot ετοιμάζει τον διάδοχο του μεγαλύτερου 7θέσιου SUV της, του 5008, το οποίο θα διαθέτει τη νέα υβριδική και την ηλεκτρική τεχνολογία του ομίλου Stellantis.
Το επόμενης γενιάς 5008 αναμένεται να ακολουθήσει την σχεδιαστική προσέγγιση του μικρότερου νέου 3008, με τα δύο μοντέλα να συνεχίσουν να συνδέονται στενά και να έχουν παράλληλη εμπορική πορεία στην αγορά.
Ως μεγαλύτερο ωστόσο, το νέο 5008 και εκτός από το γεγονός πως θα συνεχίσει να διαθέτει και 7θέσια διάταξη καθισμάτων, θα προβάλλει κι ένα περισσότερο SUV αισθητικό χαρακτήρα, αντίθετα με την πιο κουπέ λογική σχεδίασης που ακολουθεί το 3008.
Έτσι θα διατηρήσει την εντυπωσιακή εμπρόσθια όψη του 3008 όπως αυτή διαμορφώνεται από τα στενά φώτα και την ιδιαίτερης σχεδίασης μάσκα, διατηρώντας και το γενικότερα μυώδες του προφίλ, αλλά το τελείωμα θα είναι εντελώς διαφορετικό και περισσότερο σύμφωνο με τα SUV αισθητικά πρότυπα.
Τα οποία SUV στοιχεία ωστόσο και στην περίπτωση του 5008 θα συνδυαστούν με κάποια κοινά χαρακτηριστικά που θα τονίζουν τον δυναμισμό του, όπως είναι για παράδειγμα τα όμορφα LED φώτα με τη μαύρη γραμμή που τα ενώνει.
Δεδομένο είναι επίσης πως το εσωτερικό του νέου 5008 θα ακολουθήσει με ελάχιστες διαφοροποιήσεις, τη σχεδίαση του εσωτερικού του 3008. Το οποίο όπως φαίνεται από τις πρώτες φωτογραφίες, είναι ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο αισθητικά, αλλά και με έντονα premium χαρακτήρα, εξελίσσοντας τη φιλοσοφία i-cockpit της Peugeot.
Η τρίτη γενιά του Peugeot 5008 θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, η οποία είναι σε θέση να υποστηρίξει τόσο υβριδικές όσο και ηλεκτρικές εκδόσεις, καθώς και να ενσωματώσει πάνω της όλα τα σύγχρονα συστήματα για την ασφάλεια και την υποβοήθηση της οδήγησης.
Αυτό σημαίνει πως, όπως και το νέο 3008, θα είναι διαθέσιμο με συμβατικές αλλά και υβριδικές εκδόσεις, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του, θα διαθέτει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ένα από αυτά τα υβριδικά θα είναι πιθανότατα η έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech ο οποίος θα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 volt και ηλεκτροκινητήρα 28Ps, με τη συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται στους 134 ίππους.
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις Ε-5008 από την άλλη, πιθανότατα θα προσφέρονται με πακέτα μπαταριών 73 kWh και 98 kWh. Η μεγαλύτερη εκδοχή θα προσφέρει περίπου 700 km αυτονομίας, ενώ η ισχύς τους θα κυμαίνεται από τους 207 έως τους 316 ίππους.