Σήμερα, μετά τις πρόσφατες αυξήσεις τιμών στα καύσιμα στην ελληνική αγορά, η χρήση του υγραερίου (LPG) ως κινητήριο καύσιμο μοιάζει μονόδρομος για τις καθημερινές μετακινήσεις του σύγχρονου Έλληνα οδηγού, εξασφαλίζοντας το χαμηλότερο κόστος χρήσης της αγοράς, αλλά και ασυναγώνιστη αυτονομία. Και αυτό αφού η τιμή του είναι μέχρι και 60% χαμηλότερη της βενζίνης, αλλά και μέχρι 50% χαμηλότερη του πετρελαίου κίνησης. Το Renault Group, έχει αναδειχθεί σε πρωτοπόρο και ηγέτη σε πολλούς τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς η καινοτομία είναι εγγενές κομμάτι της ιδιοσυγκρασίας του. Όσον αφορά στους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου) έχει εμπειρία άνω των 11 χρόνων. Για το Renault Group το υγραέριο (LPG) είναι μία ουσιαστική εναλλακτική κίνησης, ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα του με αξιοποίηση τεχνολογιών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των, όλο και πιο σκληρών, στόχων που τίθενται σε επίπεδο περιορισμού των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα.
Σήμερα, το Renault Group και στην Ελλάδα πρωταγωνιστεί στους κινητήρες διπλού καυσίμου, καθώς διαθέτει στην αγορά κατ΄ αποκλειστικότητα, μια πλήρη γκάμα μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου) που όλα τους προσφέρουν ασύγκριτη οικονομία στο γέμισμα και ασυναγώνιστη αυτονομία. Όλα τα μοντέλα του Renault Group που εφοδιάζονται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, από το best seller Renault Clio και το απόλυτο crossover Renault Captur, μέχρι το δημοφιλές SUV Dacia Duster και τα Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway, εξοπλίζονται με τον σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100 ίππων, ο οποίος έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να συνεργάζεται ομαλά και αξιόπιστα με το LPG. Η εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης γίνεται στη γραμμή παραγωγής του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας, αξιοπιστίας και μακροζωίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής Renault & Dacia. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.
Το υγραέριο (LPG) είναι ένα μείγμα προπανίου και βουτανίου, ενώ η καύση του παράγει λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, λιγότερους υδρογονάνθρακες και λιγότερα οξείδια του αζώτου από τη βενζίνη. Εξ ου και εκπέμπει κατά 10% λιγότερους ρύπους από ό,τι ένας ανάλογος κινητήρας βενζίνης, αναδεικνύοντας έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα. Επίσης είναι και πιο οικονομικό στη χρήση, καθώς το κόστος του καυσίμου στην Ελλάδα είναι 60% (ή και περισσότερο) χαμηλότερο της βενζίνης και σχεδόν στο μισό του κόστους του diesel κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός κάνει οικονομία σε κάθε γέμισμα, ενώ το συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι χαμηλότερο σε σχέση τόσο με έναν κινητήρα βενζίνης, όσο και με έναν diesel. Αν συνυπολογίσει κανείς το πολύ πυκνό δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού που διαθέτουν LPG στη χώρα μας, τότε τα πλεονεκτήματα της επιλογής αυτοκινήτου που καίει LPG είναι περισσότερο από προφανή.