Λίγο καλοκαίρι ακόμα με… χρηματοδότηση

Λίγο καλοκαίρι ακόμα με… χρηματοδότηση

Από το πρώτο 500 του 1957 και το 124 Spider, μέχρι την Barchetta του Ανδρέα Ζαπατίνα και τα νέα 500 Cabrio και 500Χ Dolcevita, η Fiat διατηρεί στο προσκήνιο τα «ανοικτά» αυτοκίνητα και τώρα τα κάνει πιο προσιτά με χρηματικό όφελος έως και 1.400 ευρώ, ενώ στο σύνολο τους καλύπτονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000χλμ.

Η γκάμα της Fiat είχε σχεδόν πάντα στην γκάμα της ένα ανοιχτό αυτοκίνητο. Από το… 3 ½ του 1899 (με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή) ως και το θρυλικό της μοντέλο, το 500 του 1957.

Στα περισσότερα από 120 χρόνια ιστορίας της Ιταλικής μάρκας, δεκάδες cabrio προτάσεις πέρασαν τη γραμμή παραγωγής, από τα συμπαγή, αλλά πρακτικά Ritmo Cabrio του 1981 και Punto Cabrio του 1994 μέχρι τα 124 Spider του 1961, Dino του 1966 και βέβαια τη σχεδιασμένη από τον Ανδρέα Ζαπατίνα Barchetta του 1995.

Αυτή η μακρά παράδοση της Fiat, συνεχίζεται και σήμερα με το σύνολο της σύγχρονης οικογένειας 500 να διαθέτει και cabrio εκδόσεις. Τόσο το υβριδικό 500, όσο και το SUV 500X, αλλά και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500 είναι διαθέσιμα και σε εκδόσεις με υφασμάτινη ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή.

Για να γίνει περισσότερο προσιτή η γκάμα των cabrio εκδόσεων να είναι διαθέσιμη με εκπτώσεις ύψους έως 1.400 ευρώ και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000χλμ. Ειδικότερα το αμιγώς ηλεκτρικό 500, επωφελείται και από το κρατικό πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ, λαμβάνοντας τη μέγιστη επιδότηση ύψους 8.000 ευρώ.