Η Jaguar Land Rover ακολουθεί την στρατηγική Reimagine που ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο που μας πέρασε, έχοντας σαν στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2036, καθώς και μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα σε όλες της τις λειτουργίες και προϊόντα μέχρι το 2039. Στα πλαίσια αυτού του στόχου, εξελίσσεται μία ηλεκτροκίνητη έκδοση του Defender, το οποίο θα κάνει χρήση κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Το πρόγραμμα αυτό ονομάζεται Project Zeus, με τις δοκιμές του μοντέλου να ξεκινούν εντός της χρονιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στις δοκιμές θα αξιολογηθεί η συμπεριφορά του οχήματος εντός και εκτός δρόμου, η αυτονομία και η κατανάλωσή του και φυσικά η μέτρηση των επιδόσεών του.
Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτείται κατά ένα μέρος από τα κρατικά κονδύλια του Advance Propulsion Center, ενώ η Jaguar Land Rover έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Delta Motorsport, η AVL και η Marelli Automotive Systems. Εκτιμάται μάλιστα, πως μέχρι το 2030 θα έχουν πουληθεί 10 εκατομμύρια οχήματα που θα κάνουν χρήση κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με τους σταθμούς ανεφοδιασμού να ξεπερνούν τους 10.000 σε παγκόσμιο επίπεδο.