Οι πρώτες ενδείξεις της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά» είναι εξαιρετικά θετικές. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της πρώτης εβδομάδας, τα οποία ακολουθούν αναλυτικά, έχουν ήδη γίνει αιτήσεις για αγορά 268 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV) και ενός αναφορτιζόμενου υβριδικού (PHEV), αριθμός που αντιστοιχεί στο 52% των πωλήσεων των τελευταίων 4 ετών. Αναλυτικότερα, έχουν εγκριθεί 3.347 αιτήσεις, από τις οποίες οι 441, που αντιστοιχούν στο 13,18% του συνόλου, αφορούν δίκυκλα και τρίκυκλα, οι 19 αφορούν επαγγελματικά βαν και αντιστοιχούν στο 0,57%, ενώ μία αίτηση αφορά PHEV βαν. Εντυπωσιακός είναι ο αριθμός των 2.637 ηλεκτρικών ποδηλάτων που αντιστοιχούν και στο 78,79%, ενώ τα Ι.Χ. ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι 247, με ποσοστό επί του συνόλου, στο 7,38% και τέλος 2 ταξί, με ποσοστό στο 0,06%. Από το σύνολο των αιτήσεων, το 39,21% έχουν προέλθει από την περιοχή της Αττικής, το 12,36% από τη Θεσσαλονίκη, το 6,29% από το Ηράκλειο Κρήτης και το υπόλοιπο 15,24% από τη νησιώτικη Ελλάδα. Επιπλέον, έχουν επιδοτηθεί μέχρι στιγμής 98 οικιακοί φορτιστές. Το ποσό του κονδυλίου που έχει απορροφηθεί μέχρι στιγμής από το πρόγραμμα αγγίζει τα €3.000.000, ενώ ο εκτιμώμενος τζίρος στην αγορά θα φτάσει τα €22.000.000. Εάν τώρα στην εικόνα αυτή προσθέσουμε τη δραστηριότητα που σημειώνεται σε ολόκληρο το χώρο της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, όπως είναι π.χ. η δημιουργία δικτύου ταχυφορτιστών από τη ΔΕΗ, το γεγονός της δραστηριοποίησης στην Ελλάδα της πρωτοπόρου στην ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων Αμερικάνικης Tesla, το γενικότερο πλαίσιο φορολογικών και λειτουργικών κινήτρων που θεσπίστηκε πρόσφατα με το ν. 4710/2020, αβίαστα βγαίνει το συμπέρασμα ότι η χώρα μας ευθυγραμμίστηκε τελικά με την Ευρωπαϊκή, αλλά και την παγκόσμια πολιτική των καθαρών μεταφορών εις όφελος όλων των πολιτών, εποχούμενων και μη.