Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Honda |
Μοντέλο | Prelude |
H Honda επιβεβαίωσε τον περασμένο Ιούλιο πως η έκτη γενιά του Prelude θα έρθει στην Ευρώπη με τις πωλήσεις του να ξεκινάνε από τις αρχές του επόμενου έτους. Προς το παρόν, είναι γνωστό πως το Prelude θα είναι ένα υβριδικό μοντέλο, το οποίο θα διαθέτει έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες με την απόδοση να υπολογίζεται στα 186Ps.
Ωστόσο, οι φήμες έλεγαν πως η Honda θα μπορούσε να αναπτύξει ένα χειροκίνητο κιβώτιο για το Prelude, όπως είχε κάνει πριν χρόνια για το CR-Z. O επικεφαλής του τμήματος «εξηλεκτρισμού» της Honda, Shinji Aoyama, δήλωσε πριν μερικές μέρες στο Motortrend πως το Prelude δεν θα φέρει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων διαψεύδοντας τις διχασμένες γνώμες σχετικά με το κιβώτιο. Επομένως, η έκτη γενιά του Prelude θα φέρει το υβριδικό σύστημα e:HEV που λειτουργεί χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, θα διαθέτει όμως προσομοίωση αλλαγών σχέσεων με μία διαφορετική υλοποίηση του Linear Shift Control που διακόπτει στιγμιαία την παροχή ισχύος και παράγει τεχνητό ήχο από τα ηχεία για να θυμίζει αλλαγές σαν παραδοσιακό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το σύστημα e:HEV θα χρησιμοποιεί έναν θερμικό ατμοσφαιρικό κινητήρα 2lt που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Ένας συμπλέκτης βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα από τους δύο ηλεκτροκινητήρες εμπλέκει τον κάθε έναν, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και τις απαιτήσεις σε ισχύ. Ο θερμικός κινητήρας έχει ως κύριο ρόλο να δίνει κίνηση στην γεννήτρια η οποία παράγει το ρεύμα για τον μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα που με την σειρά του κινεί το αυτοκίνητο. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτού του συστήματος είναι η απλότητά του, εξαλείφοντας τους περίπλοκους μηχανισμούς που είναι απαραίτητοι για τον συνδυασμό ισχύος μπαταρίας/κινητήρα ή του συστήματος μετάδοσης.