Τα δύο μοντέλα κινούνται από έναν V8 4,0 λίτρων με διπλό turbo και υποβοήθηση από τρεις ηλεκτροκινητήρες – δύο για τον μπροστινό άξονα και έναν μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Η συνδυασμένη ισχύς αυξήθηκε σε 1.016 ίππους, από τους 986 της… στάνταρ SF90 Stradale.
Ο V8 στην SF90 XX Stradale αποδίδει 786Ps αντί για 769 της προηγούμενης έκδοσης. Ο κινητήρας διαθέτει νέα έμβολα, ειδική κατεργασία του θαλάμου καύσης και γυαλισμένους αγωγούς εισαγωγής και εξαγωγής. Οι σωλήνες εξαγωγής είναι πιο κοντά στον «καθρέφτη» (firewall) για να μεταφέρει περισσότερο έντονα τον ήχο του κινητήρα στην καμπίνα. Οι μηχανικοί αφαίρεσαν το δευτερεύον σύστημα εισαγωγής αέρα για να χάσει η νέα XX 3,5 κιλά.
Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν επίσης αναβαθμιστεί και αποδίδουν 229 ίππους (171 kW) έναντι 217 ίππων (162 kW) του προηγούμενου μοντέλου. Όταν λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, η αυτονομία εξακολουθεί να είναι στα 25 km και η τελική ταχύτητα στη λειτουργία με μπαταρίες παραμένει αμετάβλητη στα 135 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια μονάδα διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Το αναθεωρημένο λογισμικό προσθέτει θόρυβο κατά την αλλαγή ταχυτήτων, παρόμοιο με τον ήχο της εξάτμισης όταν σηκώνετε το γκάζι στις υψηλές στροφές. Τα δύο μοντέλα ανοιχτό και κλειστό κάνουν το 0-100km/h σε 2,3 δευτερόλεπτα και έχουν τελική ταχύτητα 320 km/h.
Η SF90 XX Stradale έχει βελτιωμένα φρένα χάρη στις επανασχεδιασμένες μπροστινές δαγκάνες με καλύτερη ψύξη. Οι πίσω ρότορες μεγαλώνουν στα 390 χιλιοστά αντί για τα υπάρχοντα 360 χιλιοστά.
Αλλαγές στυλ
Η Ferrari έχει αλλάξει στα σημεία για να δείχνει τηνSF90 XX Stradale για να φαίνεται πιο επιθετική από το τυπικό μοντέλο. Ένας μεγαλύτερο μπροστινό spiter κατευθύνει τον αέρα κάτω από το αυτοκίνητο.
Πίσω δύο αεραγωγοί είσοδοι βρίσκονται στο καπό του κινητήρα ακριβώς πίσω από την οροφή. Υπάρχουν επίσης αναθεωρήσεις στα ανοίγματα στα φτερά, και τρία βράγχια βρίσκονται ακριβώς πίσω από αυτά. Στο πίσω μέρος, η Ferrari έχει μία σταθερή αεροτομή. Συνολικά, οι αλλαγές του αμαξώματος δημιουργούν 530 κιλά κάθετης δύναμης.
Οι εσωτερικές αλλαγές είναι πιο μικρές. Η SF90 XX διαθέτει ταμπλό Alcantara και πολλές επενδύσεις από ανθρακονήματα. Ο επιλογέας αλλαγής ταχυτήτων είναι πιο μπροστά. Τα καθίσματα φαίνεται να είναι μονοκόμματα αγωνιστικά , αλλά η ελαστική επένδυση συνδέει το επάνω και το κάτω τμήμα, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να προσαρμόσουν την πλάτη.
Η spider
H SF90 XX Spider είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοια με την SF90 XX Stradale, εκτός από το ότι η οροφή της μπορεί να ανοίξει σε 14 δευτερόλεπτα. Οι αλλαγές για την ανοιχτή έκδοση περιλαμβάνουν την απουσία αεραγωγών στο πίσω μέρος.