Η αλλαγή του σήματος αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass, ενός από τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του κατασκευαστή από το Russelsheim. Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο «πρόσωπο» της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού (Blitz στα Γερμανικά) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της Opel προς την ηλεκτροκίνηση.
«Το ‘Blitz’ μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.
Ο Γερμανός κατασκευαστής θα λανσάρει σταδιακά το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024. Ωστόσο, ο CEO της Opel, Florian Huettl, ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο θα προβληθεί ήδη από τη φετινή χρονιά. «H IAA Mobility είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο και, επομένως, η ιδανική ευκαιρία για να λανσάρουμε σε ένα μεγάλο, διεθνές κοινό το νέο μας ‘Blitz’. Επιπλέον, έχουμε ετοιμάσει μια έκπληξη που θα ενθουσιάσει τους επισκέπτες μας στο Μόναχο», δήλωσε.