Η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Μπράλος- Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο, υπεγράφη σήμερα παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.
Το παρών έδωσαν, επίσης, ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, κ. Γιάννης Οικονόμου, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γιάννης Τσακίρης, ο Γραμματέας της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Φωκίδας, κ. Γιάννης Μπούγας, οι βουλευτές Φθιώτιδας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιώργος Κοτρωνιάς και κ. Έλενα Μακρή- Θεοδώρου, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, η Γενική Γραμματέας Υποδομών, κ. Μαρία- Έλλη Γεράρδη.
Τη σύμβαση υπέγραψαν εκ μέρους του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο Διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης, κ. Δημήτρης Αναγνώπουλος και εκ μέρους της αναδόχου εταιρείας ΑΒΑΞ, ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης.
Κώστας Καραμανλής: «Το έργο επιβεβαιώνει το κεντρικό μας σύνθημα, που είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς: “Η Ελλάδα αλλάζει”.
«Είναι μεγάλη η χαρά μου που σας υποδέχομαι σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Και ακόμη μεγαλύτερη που, σήμερα, φτάνουμε στην υπογραφή της σύμβασης κατασκευής «Μπράλος-Άμφισσα». Διότι προστίθεται ένα ακόμη κομμάτι στο συνολικό χάρτη του οδικού δικτύου της χώρας. Διότι και αυτό το έργο επιβεβαιώνει το κεντρικό μας σύνθημα, που όμως είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς: “Η Ελλάδα αλλάζει”».
Όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής το «Μπράλος- Άμφισσα», μήκους περίπου 24 χιλιομέτρων, με δύο σήραγγες, επτά γέφυρες, και έξι ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς, και από τον ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα.
Επίσης «το έργο αυτό είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα «Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο», ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, που συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό και φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία».
Επισήμανε, δε, ότι: «Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία. Δηλαδή, είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί, όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου».
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, όλα αυτά σημαίνουν: «Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή».
Όσον αφορά το έργο, ο κ. Καραμανλής είπε ότι το κόστος κατασκευής του έργου φθάνει, σχεδόν, τα 260 εκατομμύρια, είναι συγχρηματοδοτούμενο από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 54 μήνες.