Πλέον όλες οι διαδικασίες για την αντικατάσταση της άδειας οδήγησης, θα μπορούν να γίνουν ψηφιακά, μέσω της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα ανοίξει την Πέμπτη στις 18 Μαρτίου. Η αντικατάσταση μπορεί να γίνει είτε λόγω απώλειας, είτε κλοπής, είτε φθοράς, είτε αλλοίωσης και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέσουν ηλεκτρονικά τόσο την αίτηση, όσο και τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζονται.
Ήδη το πρόγραμμα αυτό εφαρμόζεται στην Κρήτη και από την επόμενη εβδομάδα θα ισχύει και για την Περιφέρεια Αττικής. Οι ενδιαφερόμενοι μπαίνοντας στο site της ηλεκτρονικής εφαρμογής, θα απαιτηθεί να κάνουν μια ταυτοποίηση των στοιχείων τους μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Από εκεί και πέρα, θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, συμπεριλαμβανόμενων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους και να προχωρήσει η διαδικασία. Αφού γίνει η ταυτοποίηση, οι αρμόδιες υπηρεσίες θα αποστέλλουν ηλεκτρονικά όλα τα εκτυπώσιμα έγγραφα, τα οποία αφού συμπληρωθούν από τον ενδιαφερόμενο, θα τα αποστέλλει με τη σειρά του μέσω της πλατφόρμας.
«Μετά την Κρήτη, η επέκταση της ψηφιακής διαδικασίας αντικατάστασης εντύπου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας ή φθοράς στην Περιφέρεια Αττικής είναι ένα σημαντικό βήμα προόδου στο συνολικό έργο της ψηφιοποίησης των διαδικασιών, που αφορούν την έκδοση των αδειών οδήγησης» τονίζει σε δήλωσή του ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης. Και προσθέτει πως «πρόκειται για ένα έργο που διευκολύνει την καθημερινότητα του πολίτη και του επαγγελματία και εκσυγχρονίζει τη λειτουργία των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών. Στόχος είναι η επέκταση του έργου, σταδιακά, σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας».