Η TVR είχε ανακοινώσει το 2017 την αναβίωση της Griffith, με τις πρώτες παραδώσεις να γίνονται στα τέλη του 2023. Πρόσφατα η TVR ανακοίνωσε πως θα υπάρξει και πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση της Griffith και θα είναι έτοιμη το 2024 και παράλληλα ανακοίνωσε πως θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Formula E.
Η ηλεκτροκίνητη Griffith θα διατίθεται παράλληλα με την θερμική έκδοση, η οποία θα χρησιμοποιεί έναν V8 της Ford που θα αποδίδει 500Ps. Για το κινητήριο σύνολο της ηλεκτροκίνητης έκδοσης δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία, αλλά υπάρχει η εκτίμηση πως παρά το μεγαλύτερο βάρος που θα έχει λόγω των μπαταριών, θα είναι πιο γρήγορη από την συμβατική.
Το μοντέλο που σχεδίασε ο Gordon Murray θα υποστεί επίσης ορισμένες αλλαγές όσον αφορά τη ρύθμιση του πλαισίου για να υποστηρίξει τον νέο τύπο κινητήρα και τη διαφορετική κατανομή βάρους. Από την άλλη, οι σχεδιαστικές αλλαγές θα μπορούσαν να είναι περιορισμένες, με μικρότερες εισαγωγές και την απουσία των πλευρικών σωλήνων εξάτμισης.
Η νέα Griffith θα είναι το πρώτο αλλά όχι το μοναδικό πλήρως ηλεκτρικό TVR, όπως υπαινίσσεται ο πρόεδρός του, Les Edgar, ο οποίος θέλει να φέρει περισσότερα EVs στην αγορά. Τον Νοέμβριο του 2021, η TVR ανακοίνωσε μια νέα κοινοπραξία με την εταιρεία εξόρυξης λιθίου Ensorcia Metals Corporation που εδρεύει στη Νότια Αμερική. Αυτή η συμφωνία θα επιτρέψει επαρκή παροχή μπαταριών για μελλοντικά EV που φέρουν το έμβλημα της TVR.
Το νέο εργοστάσιο TVR στο Cardiff του Ηνωμένου Βασιλείου είναι ακόμα υπό κατασκευή με το βρετανικό Autocar να αναφέρει ότι χρειάζεται ακόμα 18 μήνες για να ολοκληρωθεί. Ωστόσο, η παραγωγή του Griffith έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει εκ των προτέρων προκειμένου να τηρηθούν οι προθεσμίες.