Η Nissan κυκλοφόρησε ένα βίντεο του εγχειρήματος Nissan e-4ORCE Ramen Counter που δείχνει πώς η πρόσφατη τεχνολογία ελέγχου οχημάτων που ανέπτυξε η ίδια, μπορεί να προσφέρει μια απροβλημάτιστη κύλιση και σε οχήματα εξοπλισμένα με e-4ORCE που μεταφέρουν μπολ με ramen. Το συγκεκριμένο βίντεο δείχνει πώς ένας μηχανοκίνητος δίσκος σερβιρίσματος, με τεχνολογία e-4ORCE, προσφέρει γρήγορα ramen και διατηρεί την ακεραιότητα του φημισμένου ιαπωνικού πιάτου με τα noodles, καταστέλλοντας τις “αναταράξεις” κατά την κίνηση. Πρακτικά με αυτό το εγχείρημα, η Nissan καταδεικνύει πώς αυτή η τεχνολογία μεταφράζεται σε οφέλη για τους οδηγούς και τους επιβάτες στα οχήματά της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τεχνολογία ελέγχου e-4ORCE θα είναι διαθέσιμη στο ολοκαίνουργιο EV crossover Nissan Ariya.
Το e-4ORCE είναι η πιο προηγμένη τεχνολογία ελέγχου όλων των τροχών της Nissan που διαχειρίζεται με ακρίβεια την απόδοση ισχύος και την απόδοση πέδησης για ομαλότητα και σταθερότητα. Το σύστημα ενισχύει την εμπιστοσύνη του οδηγού, εντοπίζοντας την επιθυμητή γραμμή οδήγησης, σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου, χωρίς αυτός να χρειάζεται να αλλάξει στυλ οδήγησης ή εισόδου.
Οι μηχανικοί βελτίωσαν την τεχνολογία ελέγχου ακρίβειας του e-4ORCE και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να προσφέρουν απαράμιλλη άνεση στην οδήγηση. Το βήμα και η “βύθιση” του οχήματος ελαχιστοποιούν την πιθανότητα ναυτίας, χάρη στην προσθήκη αναγεννητικής πέδησης στον πίσω κινητήρα, σε σχέση με το συνηθισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση στον εμπρός κινητήρα, που χρησιμοποιείται σήμερα από τυπικά EV και υβριδικά συστήματα.
Ο δίσκος σερβιρίσματος e-4ORCE ramen χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που λειτουργούν ανεξάρτητα, με ειδικό συντονισμό από μηχανικούς, για να προσφέρουν την ίδια γρήγορη επιτάχυνση και ομαλή διαδρομή στον πάγκο, όπως στοχεύει το Ariya με το e-4ORCE στο δρόμο.
Γεννημένο από την πλούσια ιστορία της εταιρείας στην ανάπτυξη αξιομνημόνευτων οχημάτων παντός εδάφους και σπορ αυτοκινήτων, το e-4ORCE είναι ο πνευματικός απόγονος του συστήματος κατανομής ροπής ATTESA E-TS του Nissan GT-R και του έξυπνου συστήματος 4X4 του Nissan Patrol.