Ως μέρος της νέα εταιρικής στρατηγικής της, η Renault αποφάσισε να εξορθολογήσει τις συνεργασίες της που αφορούν στο marketing σε παγκόσμια κλίμακα και να εστιάσει τις δραστηριότητές της σε συγκεκριμένους τομείς, ικανούς να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στη μάρκα. Έτσι, πλέον, η Renault θα εστιάσει στις αθλητικές δραστηριότητες, με δύο κύριες συνεργασίες, στο ράγκμπι, ως βασικός συνεργάτης της γαλλικής Ομοσπονδίας Ράγκμπι, αλλά και στο τένις, προχωρώντας σε συνεργασία με το τουρνουά Roland-Garros.
RENAULT X ROLAND-GARROS
To γαλλικό Grαnd Slam και η Renault ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να γράψουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία τους. Ξεκινώντας με το τουρνουά του 2022, που θα διεξαχθεί από 22 Μαΐου έως 5 Ιουνίου, και για τα επόμενα 5 χρόνια, η Renault γίνεται Premium Συνεργάτης του τουρνουά, το οποίο και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά και ευυπόληπτα αθλητικά γεγονότα του πλανήτη.
Τόσο η Renault όσο και το παριζιάνικο Grand Slam έχουν τις ίδιες ρίζες, καθώς και τα δύο είναι «γεννημένα» στη Γαλλία, έχουν ισχυρό παγκόσμιο χαρακτήρα, ενώ μοιράζονται τις ίδιες αρχές του γαλλικού πάθους και της εξωστρέφειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Renault με τη γαλλική Ομοσπονδία Τένις, βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ
Η Renault και το Roland-Garros έχουν από κοινού την πρόθεση της κοινωνικά υπεύθυνης συμπεριφοράς, γι΄ αυτό και η βιώσιμη κινητικότητα είναι βασική και για τα δύο brands. H Renault ήδη επιταχύνει τη μετάβασή της σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2030.
Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται με τον πιο εύγλωττο τρόπο στον ηλεκτρικό στόλο των 100 νέων Megane E-Tech Electric που η Renault θα διαθέσει στο τουρνουά, ως μέρος ενός στόλου 160 οχημάτων.