Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Mercedes-Benz |
Μοντέλο | GLC |
.jpg)
Η Mercedes-Benz GLC με EQ Technology αποτελεί μια νέα, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς SUV, σχεδιασμένη εξαρχής ως EV. Αν και οι τεχνικές λεπτομέρειες της πλατφόρμας παραμένουν ασαφείς, η Mercedes επιβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται απλώς για μια ηλεκτρική εκδοχή του συμβατικού GLC, αλλά για ένα SUV που ενδεχομένως θα αποτελέσει απευθείας ανταγωνιστή του Tesla Model Y.
Η νέα GLC θα διατίθεται με πολλαπλές επιλογές μπαταρίας, με την κορυφαία εξ αυτών να χρησιμοποιεί κελιά με ανόδους από μείγμα γραφίτη και διοξειδίου του πυριτίου, βελτιώνοντας την ενεργειακή πυκνότητα και προσφέροντας αυξημένη αυτονομία. Όπως και ο προκάτοχός της, εξοπλίζεται με αντλία θερμότητας, η οποία εκμεταλλεύεται τη θερμότητα από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, την μπαταρία και τον αέρα του περιβάλλοντος, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας για τη θέρμανση της καμπίνας έως και κατά δύο τρίτα σε σύγκριση με ένα συμβατικό ηλεκτρικό θερμαντικό σύστημα. Επιπλέον, η αντλία θερμότητας διατηρεί την μπαταρία στην ιδανική θερμοκρασία, βελτιώνοντας την ταχύτητα φόρτισης ανεξαρτήτως συνθηκών.
Το νέο SUV δοκιμάζεται υπό ακραίες καιρικές συνθήκες στην Arjeplog της Σουηδίας, όπου πέρα από τις επιδόσεις του ηλεκτρικού κινητήρα και της μπαταρίας, αξιολογείται και το βελτιωμένο σύστημα πέδησης. Η νέα διάταξη συνδυάζει τον ενισχυτή φρένων, τον κύριο κύλινδρο και τον έλεγχο ESP σε ένα μικρότερο, ελαφρύτερο module, συμβάλλοντας στη συνολική απόδοση. Παράλληλα, η αναγεννητική πέδηση ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα, επιστρέφοντάς την στην μπαταρία και αυξάνοντας την αυτονομία.
Αισθητικά, η νέα GLC δείχνει πιο συμπαγής και ισορροπημένη σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα EQE SUV και EQS SUV. Η Mercedes έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα εγκαταλείψει τον "egg-shaped" σχεδιασμό της σειράς EQ, υιοθετώντας μια πιο συμβατική εμφάνιση που θα παραπέμπει περισσότερο στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης – μια στρατηγική παρόμοια με αυτήν που ακολουθεί η BMW.