Η Porsche δηλώνει πως η ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων της δεν θα βάλει την «ταφόπλακα» στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχει κατασκευάσει, αφού σύμφωνα με έρευνες που έχει κάνει, οι αγοραστές των μοντέλων της ενδιαφέρονται ακόμα και θα συνεχίσουν να ενδιαφέρονται και μελλοντικά για τέτοιες προτάσεις.
Όπως έχει συμβεί και σε πολλές άλλες περιπτώσεις λοιπόν, έτσι και η Porsche πήρε την απόφαση να συνεχίσει να αναπτύσσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα μοντέλα που διαθέτει, εξελίσσοντάς τα περισσότερο ώστε να συνεχίσουν να προσφέρονται, στηριζόμενα όμως όπως είναι λογικό για την ύπαρξή τους, στην υβριδική τεχνολογία.
Ο Lutz Meschke οικονομικός διευθυντής της Porsche σε τηλεδιάσκεψη που συμμετείχε πρόσφατα, δήλωσε πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση διαρκεί περισσότερο από όσο αναμενόταν, οπότε δίνει το χώρο σε εταιρείες που διαθέτουν υψηλή τεχνογνωσία πάνω σε υβριδικά συστήματα να το εκμεταλλευθούν. Προφανώς η Porsche ανήκει σε αυτές τις εταιρείες, έχοντας την ευελιξία και το πλάνο ώστε να συνεχίσει να προσφέρει τις υβριδικές μονάδες όπως αυτές που χρησιμοποιεί στα Cayenne και την 911 και μελλοντικά, προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση.
Την ίδια στιγμή, αυτή την επιλογή της Porsche έρχεται να στηρίξει η πτώση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών της μοντέλων, με την Taycan για παράδειγμα να έχει πτώση της τάξης του 35% σε σχέση με το αντίστοιχο 3ο τρίμηνο του περασμένου έτους.