Τα υπεραυτοκίνητα της Porsche είναι ελάχιστα, καθώς από το Zuffenhausen έχουν λανσάρει μόνο τρία μέχρι στιγμής: Την 959, την Carrera GT και την 918 Spyder. Αν θέλετε μπορείτε, να λάβετε υπόψη την εξαιρετικά σπάνια 911 GT1 Street Version, αλλά συνολικά, μιλάμε για μοντέλα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού όλα αυτά τα χρόνια. Ένα Hypercar επιβεβαιώθηκε αλλά ο CEO Oliver Blume έχει δηλώσει πως δεν θα κυκλοφορήσει στο άμεσο μέλλον.
Μιλώντας στο περιοδικό Car, ο επικεφαλής της φίρμας είπε ότι «ένα υπεραυτοκίνητο είναι πάντα μέρος της στρατηγικής της Porsche» και θα παρουσιαστεί μόνο «όταν έρθει η ώρα του». Το 54χρονο στέλεχος είπε ότι το μοντέλο για να κερδίσει την ιδιότητα του hypercar θα εισάγει νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία ενός προϊόντος αιχμής. Ο Blume ανέφερε ότι σίγουρα δεν θα το δούμε πριν από τα μέσα της δεκαετίας.
Προς το παρόν η Porsche εργάζεται σκληρά για την προετοιμασία της επόμενης γενιάς, της (ηλεκτροκίνητης) Macan, η οποία καθυστέρησε μέχρι το 2024 λόγω προβλημάτων λογισμικού. Τα μοντέλα 718 Boxster και Cayman θα γίνουν ηλεκτρικά γύρω στο 2025, ενώ ένα μεγαλύτερο SUV μηδενικών εκπομπών, (θα είναι πάνω από την Cayenne), έχει επιβεβαιωθεί ότι θα κυκλοφορήσει στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Μια δεύτερη γενιά Taycan σχεδιάζεται επίσης και θα μπορούσε να συμπληρωθεί από ένα μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που μοιάζει με Panamera .
Όσο περνούν τα χρόνια, η πιθανότητα ενός βενζινοκινητήρα μεγάλου κυβισμού για ένα υπεραυτοκίνητο μειώνεται. Η 918 Spyder παρουσιάστηκε με τη μορφή παραγωγής σχεδόν πριν από μια δεκαετία με ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, οπότε αναμένετε ότι η διάδοχός της θα είναι επίσης ηλεκτροβοηθούμενη. Μένει να δούμε αν θα έχει ακόμα V8 ή flat-six, εκτός αν η Porsche παραλείψει εντελώς τον βενζινοκινητήρα και αναπτύξει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Είτε το θέλουμε είτε όχι, το μέλλον είναι αναμφίβολα ηλεκτρικό. Η Porsche εκτιμά ότι περισσότερο από το 80% των ετήσιων πωλήσεών της έως το 2030 θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα.