Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | 911 |
Segment | Sportscars |
Έχουν περάσει πάνω από τέσσερα χρόνια από τότε που η Porsche αποκάλυψε την 911 (μοντέλο 992), πράγμα που σημαίνει ότι θα δούμε την αναβαθμισμένη 992.2 αργότερα φέτος. Βέβαια πριν γίνει αυτό η υπάρχουσα 992 έχει ακόμα μερικά κόλπα στο μανίκι της, συμπεριλαμβανομένου αυτού του μοντέλου υψηλών επιδόσεων με το όνομα 911 ST.
Η ST πήρε το όνομά της από μια σπάνια ελαφριά 911 που κατασκευάστηκε για τους αγώνες στις αρχές της δεκαετίας του 1970, αν και η Porsche δεν έχει σχέδια να αγωνιστεί με το νέο αυτό αυτοκίνητο. Είναι παρόμοια με την Sport Classic. Για την δημιουργία της επιλέχθηκαν μερικά από τα καλύτερα κομμάτια όλων των μοντέλων 911 της Porsche και τα συνδυάζει σε ένα αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής με… τεράστια τιμή. Όπως η Sport Classic διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά έχουν πολύ διαφορετικό χαρακτήρα.
Η ST μοιράζεται το αμάξωμα της Sport Classic, αλλά αντί για τον κινητήρα της 911 Turbo (τον οποίο έχει η Sport Classic) «φορά» τον ατμοσφαιρικό μοτέρ 4,0 λίτρων από την GT3 RS. Σε αντίθεση με την GT3 των 510 ίππων, η οποία έρχεται με μια επιλογή μετάδοσης και μπορεί να κατασκευαστεί με ή χωρίς τη μεγάλη πτέρυγα, η 525 ίππων RS διατίθεται μόνο με επτατάχυτο PDK και την μεγάλη αεροτομή. Έτσι, η ιδέα μιας 911 με ισχύ RS, ένα χειροκίνητο κιβώτιο και διακριτική εμφάνιση. Οπτικά υπάρχουν χαρακτηριστικά της GT3 (αεραγωγοί τροχοί με κεντρικό κλείδωμα, αεραγωγός στο καπό, μικρές πόρτες από αναθρακονήματα, εμπρός φτερά ίδια με της RS). Στο πίσω μέρος, υπάρχει ένα σήμα heritage, αλλά δεν υπάρχει η ρετρό αεροτομή ducktail της θρυλικής Carrera RS 2.7 που την έκανε διάσημη.
Η Porsche κατασκεύασε μόνο 24, ST μεταξύ 1970-71, αλλά η σύγχρονη εκδοχή της δεν θα είναι τόσο σπάνια. Η Porsche δεν έχει αποκαλύψει πόσες ST θα κατασκευάσει κάτι που θα ανακοινωθεί την άνοιξη, δίνοντας στην εταιρία χρόνο για να ετοιμάσει και να λανσάρει την 911 (992.2) στα τέλη του 2023.