Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | 911 |
Power Train | Βενζίνη |
Τα βελτιωμένα σπορ αυτοκίνητα έχουν συνήθως μια ωμή brutal εμφάνιση. Οι τεράστιοι αεραγωγοί και τα σπόιλερ μεγέθους XXL συναγωνίζονται τα εξαιρετικά φαρδιά φτερά ή ένα εξαιρετικά εντυπωσιακό βάψιμο, το οποίο «κλέβει» την προσοχή του κοινού. Η 1016 Industries, ένας βελτιωτής αμαξωμάτων στις ΗΠΑ αποδεικνύει ότι ένα κιτ αμαξώματος μπορεί να ενσωματωθεί αρμονικά στις αρχικές γραμμές του μοντέλου.
Δείτε για παράδειγμα την Porsche 911 Turbo S (992) για την οποία η 1016 Industries, δημιούργησε πρόσφατα ένα bodykit. Όπως κάθε μετατροπή για τα μοντέλα της Porsche που φτιάχνει η ομάδα από το Μαϊάμι της Φλόριντα, κοστίζει κάτι παραπάνω (50.000 ευρώ περίπου) αλλά το αξίζει.
Πτέρυγες εμπρός, πίσω και πλαϊνά skirts
Οι αλλαγές ξεκινούν με ένα χείλος αεροτομής κάτω από την μπροστινή ποδιά με λίγο μεγαλύτερα «φτερά» και συνεχίζει προς τα πάνω με ένα νέο καπό. Στα πλάγια, αλλάζουν οι πλευρικές εισαγωγές αέρα και ειδικά οι πλαϊνές ποδιές. Επιπλέον, υπάρχει μία νέα πίσω αεροτομή. Δυστυχώς, η 1016 Industries δεν δίνει πληροφορίες σχετικά με τους τροχούς από την Anrky Wheels. Οι επιχρωμιωμένες πεντάκτινες ζάντες αποκαλύπτουν τα κεραμικά δισκόφρενα με γαλάζιες δαγκάνες, οι οποίες προέρχονται από την Porsche. Η εταιρία βελτιώσεων πιθανότατα δούλεψε επίσης και στις αναρτήσεις και το πλαίσιο (ενισχύσεις), αλλά δεν δίνει ακριβείς πληροφορίες για αυτό.
Λίγα είναι γνωστά για την αύξηση της απόδοσης. Το εξακύλινδρο boxer 3,8 λίτρων με διπλό turbo αποδίδει 650 ίππους, να παρέχει την υψηλότερη δυνατή ροπή των 800 Nm. Έτσι η 992 Turbo S κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.