Η έκδοση αυτή θα παρουσιαστεί μέσα στο 2022 και θα είναι έτοιμη για παραγωγή το 2023. Ακόμα όμως δεν έχει αποφασιστεί για το πια πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο 308, με τα πιθανά σενάρια να είναι τρία. Το πρώτο σενάριο υποστηρίζει την χρήση μιας εξελιγμένης εκδοχής της πλατφόρμας ΕΜΡ2, που χρησιμοποιούν οι υπάρχουσες εκδόσεις του 308 και υποστηρίζει τόσο συμβατικά, όσο και υβριδικά μοντέλα, η δεύτερη να χρησιμοποιήσει την CMP πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και το Citroen e-C4 και η τρίτη να χρησιμοποιήσει την καινούργια πλατφόρα e-VMP η οποία όμως θα είναι έτοιμη για παραγωγή μέσα στο 2022. Ο όμιλος Stellantis συνεργάζεται με την εταιρεία Nidec όσων αφορά τους ηλεκτροκινητήρες, την Total/Saft για τις μπαταρίες και την Punch Powertrain για τα συστήματα μετάδοσης των ηλεκτρικών οχημάτων της. Αυτό που μένει τώρα, είναι να κάνουμε υπομονή και να δούμε τι θα ετοιμάσει η Peugeot.