Η αρχή μιας εποχής σηματοδοτήθηκε με το ξεκίνημα της παραγωγής του νέου κορυφαίου μοντέλου στη γκάμα των ηλεκτρικών SUV της Audi στις Βρυξέλλες. Το εργοστάσιο αποτελεί πρότυπο για βιώσιμη παραγωγή από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του Audi e-tron. Από τότε, περίπου 160.000 μονάδες του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της Audi έχουν παραδοθεί από το 2018.
Ο Gerd Walker, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για Παραγωγή και Logistics, υπογραμμίζει τη σημασία του νέου κορυφαίου μοντέλου της μάρκας: «Με την αυξημένη απόδοση και εμβέλεια, καθώς και τον ακονισμένο σχεδιασμό του, το νέο Audi Q8 e-tron είναι μια ισχυρή δήλωση για την ηλεκτροκίνηση». Ο Walker υπογραμμίζει επίσης τον εξαιρετικό ρόλο της τοποθεσίας των Βρυξελλών ως πρωτοπόρου για τη βιώσιμη παραγωγή: «Οι Βρυξέλλες έχουν κάνει πολύτιμη πρωτοποριακή δουλειά. Μαθαίνουμε από την εμπειρία μας να έχουμε παραδώσει περίπου 160.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Ως επόμενο βήμα, θα αξιοποιήσουμε αυτήν την εμπειρία για να αυξήσουμε την παραγωγή μπαταριών στο Ingolstadt. «Η εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών στις Βρυξέλλες διαδραματίζει πρωτοποριακό ρόλο για ολόκληρο τον Όμιλο.
Σε αντίθεση με πολλούς ανταγωνιστές, η Audi εστιάζει στον μετασχηματισμό της παραγωγής από μέσα προς τα έξω, με στόχο να προαναγγέλλει το μέλλον της παραγωγής στο Audi, το εργοστάσιο 360. Εν τω μεταξύ, οι Βρυξέλλες αποτελούν πρότυπο για ορισμένους τομείς αυτής της καινοτόμου ιδέας. Για την Audi, η επένδυση σε υπάρχουσες εγκαταστάσεις είναι «αειφορία σε δράση» – οικονομικά, οικολογικά και κοινωνικά. «Ο δρόμος που ακολουθεί η Audi εξοικονομεί πόρους και επιταχύνει τον μετασχηματισμό μας», τονίζει ο Walker. Για τον Xavier Ros, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για Ανθρώπινο Δυναμικό και Οργάνωση, οι Βρυξέλλες παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με στοχευμένα προγράμματα προσόντων εργαζομένων. «Η εμπειρία που έχουν αποκτήσει οι Βρυξέλλες από το 2018 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τοποθεσίες σε όλο το Audi Group».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Βρυξελλών, Volker Germann, τονίζει επίσης τον ρόλο που έπαιξε το προσωπικό: «Η κατασκευή του Audi Q8 e-tron θα πάρει περισσότερα από ολόκληρη την υποδομή μας. Πάνω από όλα, είναι η ομάδα των παθιασμένων υπαλλήλων μας που συγκεντρώνονται για να φτιάξουν αυτό το αυτοκίνητο».