Η Nissan τιμά τον πατέρα του drift

Η Nissan τιμά τον πατέρα του drift

Ο Kunimitsu Takahashi γνωστός και ως Father of drifting ή ως Kuni-san, ήταν ένας ιδιαίτερα ταλαντούχος οδηγός αγώνων, ο οποίος μπορούσε να ελέγξει απόλυτα το αυτοκίνητο που οδηγούσε την ώρα που είχε χάσει την πρόσφυση όλων των τροχών και κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα μέσα σε μια στροφή, μην χάνοντας την αγωνιστική γραμμή.  

Η Nissan τιμά τον πατέρα του drift

Η καριέρα του ξεκίνησε από τον κόσμο των μοτοσικλετών, αλλά μετά από τον τραυματισμό του το 1962 στο Isle of Man TT, στράφηκε στα αυτοκίνητα. Το 1964 ξεκίνησε την συνεργασία του με την Nissan ως οδηγός, σημειώνοντας μια σειρά από ρεκόρ οδηγώντας ορισμένα από τα αγωνιστικά της, όπως το R380, το R381 και το R382, όμως ξεχώρισε όταν οδήγησε το Nissan Skyline GT-R. Με αυτό σημείωσε την 50η του νίκη τον Μάρτιο του 1972 στα 300km του Fuji Grand Champion, ενώ ακολούθησαν ακόμα περισσότερες νίκες την επόμενη χρονιά. Το Nissan Skyline 2000GT-R Racing Concept αποκαλύφθηκε στο Tokyo Auto Show του 1972, έχοντας κάτω από το καπό του τον εξακύλινδρο S20 2.0lt κινητήρα που απέδιδε 160Ps και μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου των πέντε σχέσεων. Η Nissan όμως μετά το τέλος της σεζόν του 1972 αποφάσισε να επικεντρωθεί στην τεχνολογία κατά τις ρύπανσης και η ονομασία GT-R παρέμεινε στο ράφι για τα επόμενα 27 χρόνια.

Το 1994 ο Kunimitsu έφτιαξε την δική του αγωνιστική ομάδα με μια Porsche 911 RSR Turbo στο All Japan Grand Touring Car Championship, έχοντας ως οδηγό έναν νεαρό που ονομαζόταν Keiichi Tsuchiya. Ο Tsuchiya ήταν μεγάλος θαυμαστής του Kunimitsu και μάλιστα είχε εφαρμόσει τις τεχνικές οδήγησής του εμπνευσμένος από αυτόν, με αποτέλεσμα σύντομα να ονομαστεί Drift King. Ο Kunimitsu απεβίωσε στις 16 Μαρτίου του 2022, στην ηλικία των 82 ετών πάσχοντας από λέμφωμα. Η έκθεση που θα διοργανώσει προς τιμή του η Nissan θα έχει μεταξύ άλλων και τρία από τα αγωνιστικά του, τα οποία θα είναι το Nissan R382, ένα Nissan Skyline GT-R Group A του 1993 και το Skyline 2000GT-R.