Η Nissan e.dams οδεύει στην εμβληματική πίστα του Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον έβδομο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος 2020/21 ABB FIA Formula E. Το φαντασμαγορικό πριγκιπάτο είναι ένα συναρπαστικό μέρος για την ομάδα, με τα δύο αυτοκίνητα της να έχουν βρεθεί στα πέντε πρώτα και τον οδηγό Oliver Rowland σε μια θέση στο βάθρο την τελευταία φορά, το 2019.
Ο οδηγός της ομάδας Sebastien Buemi , είναι ο πιο επιτυχημένος της Formula E στο Μόντε Κάρλο, έχοντας κερδίσει δύο φορές το διετές E-Prix του Μονακό. Για αυτή τη σεζόν, που αποτελεί και την τέταρτη αγωνιστική διοργάνωση του πρωταθλήματος , η αναθεωρημένη διάταξη του σιρκουί θα είναι γνώριμη στους απανταχού οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού και φυσικά με τις χαρακτηριστικές στροφές που κόβουν την ανάσα. Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 8 Μαΐου.
Η πίστα των 19 στροφών και των 3,32 χλμ θα υποδεχθεί τα ηλεκτρικά αγωνιστικά μονοθέσια με την ανάβαση του λόφου μετά την πρώτη στροφή στο Sainte Devote, όπου ακολούθως θα διανύσουν ένα νέο τμήμα διαδρομής για τη Formula Ε, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων στροφών γύρω από την πλατεία Casino, το Mirabeau, το Grand Hotel Hairpin και το Portier.
Η Nissan έχει αναπτύξει ένα νέο κινητήρα για την Formula E με αναβαθμισμένο υλικό και λογισμικό, με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης του αγωνιστικού μονοθέσιου Gen2 Formula E.
“Η διάταξη της πίστας είναι νέα φέτος, αλλά η προηγούμενη επιτυχία μας εδώ, δίνει αυτοπεποίθηση στην ομάδα”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, διευθυντής παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan. "Η Nissan ανέπτυξε ένα νέο κινητήριο σύνολο Gen2 που θα τρέξει για πρώτη φορά γύρω από αυτή την συναρπαστική πίστα, συνεπώς επικεντρωνόμαστε στην κατάκτηση της μέγιστης απόδοσης. Αυτός ο νέος αγωνιστικός κινητήρας είναι το αποτέλεσμα της στενότερης συνεργασίας μεταξύ των εμπορικών μας δραστηριοτήτων και της εμπλοκής μας στην Formula Ε."
Η Nissan αγωνίζεται σε αυτό το παγκόσμιο πρωτάθλημα για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.
Στις μέρες που απομένουν μέχρι το 2021 E-Prix του Μονακό, η Nissan θα παρουσιάσει την πλούσια ιστορία της και το λαμπρό της μέλλον στη βιώσιμη κινητικότητα, στην εκδήλωση EVER Monaco. Στο περίπτερο της Nissan, οι επισκέπτες μπορούν να συμμετάσχουν στον εορτασμό της 10ης επετείου από το λανσάρισμα του πρωτοποριακού Nissan LEAF, όπου μεταξύ άλλων θα εκτεθεί και το πρώτης γενιάς EV μοντέλο μαζικής παραγωγής στον κόσμο από το 2010, καθώς και η τελευταία έκδοση του 2021 LEAF e +, με βεληνεκές που αγγίζει τα 528 χιλιόμετρα. Παράλληλα, το περίπτερο της Nissan κοσμεί και το επόμενης γενιάς EV της Nissan, το ολοκαίνουργιο crossover Ariya.
"Και οι δύο οδηγοί μας έδειξαν ταχύτητα, συνέπεια και αποφασιστικότητα στη Βαλένθια σε εξαιρετικά δύσκολες, συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στην πίστα", δήλωσε ο Olivier Driot, διευθυντής της Nissan e.dams. "Είμαστε περήφανοι για τη δέσμευση που έδειξαν στην ομάδα, αλλά τώρα αντιμετωπίζουμε μια νέα πρόκληση, καθώς φέρνουμε τον τελευταίο μας κινητήρα Gen2. Ο Seb και ο Oli θα πρέπει να βασίζονται στις ικανότητες και τις εμπειρίες των επιτυχιών τους από του παλαιότερους αγώνες στο E-Prix του Μονακό, για να κερδίσουν το μέγιστο από το νέο κινητήρα Nissan Gen2."